hoe kan je bij deze computer nog een deel maken waar de schijven van andere computers staan die gedeeld zijn handig om snel bestanden op te zoeken en kan je ook via de hoofdcomputer ook programma's installeren op andere computers?
Verwijderd
net use * \\anderepc\gedeeldemap (in een cmd-venstertje)
Of via Extra, Netwerkverbinding maken.
Je moet inderdaad natuurlijk wel iets delen op die andere pc('s).
Of via Extra, Netwerkverbinding maken.
Je moet inderdaad natuurlijk wel iets delen op die andere pc('s).
Verwijderd
wilkommen @ GoT
gebruik eens wat punten, komma's en enters. Maakt et lezen wat makkelijker
het is simpel genoeg om gewoon als je achter de andere computers zit, om dan je bestanden op de andere computer op te slaan. Moeten de schijven natuurlijk wel gedeeld zijn. Volgens mij kan je de map "Mijn Documenten / My Documents" zelfs toewijzen aan een map op een HD op het netwerk. Gewoon rechtermuis op Mijn Documenten, en dan eigenschappen, en dan verplaatsen.
Trouwens, het is altijd sneller om bestanden van de eigen hardeschijf te laden, dan van een HD op het netwerk.
Wat betreft programma's instaleren via een andere computer, denk et niet.
Probeer anders ff zowel in de FAQ van Windows Operated Systems te kijken. Als in de FAQ op Network Troubleshooting
Deze post zou trouwens helemaal niet gepost te worden aangezien de helft bestaat uit verwijzingen naar de FAQ's.
gebruik eens wat punten, komma's en enters. Maakt et lezen wat makkelijker
het is simpel genoeg om gewoon als je achter de andere computers zit, om dan je bestanden op de andere computer op te slaan. Moeten de schijven natuurlijk wel gedeeld zijn. Volgens mij kan je de map "Mijn Documenten / My Documents" zelfs toewijzen aan een map op een HD op het netwerk. Gewoon rechtermuis op Mijn Documenten, en dan eigenschappen, en dan verplaatsen.
Trouwens, het is altijd sneller om bestanden van de eigen hardeschijf te laden, dan van een HD op het netwerk.
Wat betreft programma's instaleren via een andere computer, denk et niet.
Probeer anders ff zowel in de FAQ van Windows Operated Systems te kijken. Als in de FAQ op Network Troubleshooting
Deze post zou trouwens helemaal niet gepost te worden aangezien de helft bestaat uit verwijzingen naar de FAQ's.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 20:28 ]
Pagina: 1