Ok deze monitor heb ik dus bij webwinkel ******** gekocht
Eigenlijk had ik een F77s besteld maar ik kreeg een F77. Het verschil zit m in de refreshrate (de F77s is beter). D'r zat een gat in de monitor en d'r zat een los stukje daarvan in de plastic zak die d'r omheen zat.
Het stukje mist aan de onderkant van de monitor en valt nauwelijks op, maar is wel iets van 2 bij 4 cm.
In de garantievoorwaarden staat dat zo gauw de monitor het magazijn uit is (dus ook met het vervoer) het de koper z'n verantwoordelijkheid is. Oh ja ze hebben ook nog terugbrenggarantie dus ik moet dat ding vanaf friesland ff naar haarlem toe brengen (desnoods met post maar het is wel 0,5m2 en 31,5 kg)
Ik kwam vandaag te laat thuis (17:30) om ze op te bellen over het feit dat ik de foute monitor kreeg en dat d'r een gat in zat. Ik zal dat morgenochtend meteen doen.
Maar maak ik enige kans tegen ze? Want ik voel me momenteel zwaar genaaid.
enkele belangrijke quotes van van de algemene voorwaarden
6.2 Het risico van verlies en beschadiging van de Produkten gaat over op de klant op de plaats van uitlevering ergo het ********* magazijn te Haarlem, Nederland.
8.2 De Produkten zijn door de klant aanvaard op het moment van uitlevering, tenzij de klant binnen zeven (7) dagen na aflevering aantoont dat het Produkt de toepasselijke testprocedures of programma’s niet goed doorloopt ("niet operationeel").
9.4 Garantie is niet van toepassing op defecten als gevolg van of veroorzaakt door op Produkten van buitenaf inwerkende oorzaken, onjuist of onvoldoende onderhoud of kalibratie door de klant, door derden geleverde Software en/of hardware, door de klant ontwikkelde Software, door ******** of de fabrikant van het betreffende Produkt niet goedgekeurde verbindingen of verbruiksartikelen, verplaatsing van de Produkten door de klant, niet door Device of de fabrikant van het betreffende Produkt geautoriseerde wijzigingen, reparaties verricht door de klant of door derden, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik, gebruik buiten de omgevingsspecificaties van het Produkt en een onjuiste inrichting van de installatieplaats door de klant.
ps. sorry voor het niet editen (ik zou wel willen zeggen dat ik het vergeten was (maar dat is niet zo) Ik ben op dit moment zo pissed en ik hoop op een zeer spoedige reactie)
[
Voor 44% gewijzigd door
aOk op 20-01-2003 21:35
]