[Win2003] Kan niet meer inloggen

Pagina: 1
Acties:

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 14:35
Heb gisteren een mailtje gehad van Microsoft dat ik Win2003 kon downloaden. Ik dus vandaag gelijk Windows 2003 Enterprise Server geïnstalleerd. Na een beetje kijken naar de opties uitgelogd, en weer geprobeerd in te loggen.
Helaas, explorer.exe kan niet meer worden geopend omdat ik dus Software Restrictions op de folder C:\Windows heb aanstaan :P. Ik heb een repair geprobeerd te doen, maar helaas zelfde probleem.
Je kan ook via de Cd een console krijgen, maar de commands daar laten me niet toe de Software Restrictions aan te passen :'(.
Heeft iemand misschien een ideetje hoe ik de software restrictions kan wijzigen?

Verwijderd

Zou dit geen BETA software zijn die 1 dag te gerbeuken is ofzo?
Ik zoek ff op site mischien helt dat ook iets

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 20:47
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:14:
Zou dit geen BETA software zijn die 1 dag te gerbeuken is ofzo?
Ik zoek ff op site mischien helt dat ook iets
volgens mij mag je deze een jaar gebruiken, maar de topicstarter had "zelf" restricties aangezet op zijn windows map

[ Voor 13% gewijzigd door robbert op 20-01-2003 20:19 ]

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 08:58

mindcre8r

Tradepedia

kan je niet in LKGC booten? want je bent niet een keer succesvol ingelogd dus naar mijn weten moet dat lukken.

Bears and Bulls

• CodeIT
Dit is niet echt meer een Beta het is RC (Release Candidate) 2. En idd ik heb zelf de restricties op de mappen gezet, zonder te kijken of dit ook voor de admin geld. Wat er nu dus gebeurt is dat ik kan inloggen, maar gelijk ook wordt uitgelogd, omdat explorer dus niet geladen kan worden want die staat dus in zo'n beveiligde map. maar ik zal LKGC wel proberen maar ik denk niet dat het veel uitmaakt omdat ik wel steeds goed inlog.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:35

Reptile209

- gers -

tweede install maken en de rechten op de eerste dir weer voor iedereen vrijgeven. Doe die tweede install op een tweede HD als het kan (die er dus ff alleen induwen, daarna het origineel erbij).
Zoek ook op "lost admin password" e.d. :)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

opstarten met de cd, naar repair commandconsole gaan en dan van c:\windows\repair het bestand "SAM" naar c:\windows\system32\config copieren, hier staan alle beveiligsshit in

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 07:42

Tys

Yup ik heb hetzelfde probleem, kreeg aantal dagen geleden ook een mailtje, gedownload, na em te hadden geinstalleerd en geconfigureerd, reboot, en hij logde niet meer in :(, kende geen administrator meer, niks meer, dat was dus balen, maarjah het is maar een beta (vol bugs), hopen at ze dit fixen overigens op de reactie van Blackalpha, de MS release is een 30 dagen versie, maar op aanvraag krijgen we de activation-key (voor een jaar werken) toegestuurt...

Helaas kan ik de topicstarter niet helpen, maar kan hem dus wel medelen dat ie niet de enige is...

edit:
Zojuist ff MS gemaild, alleen maar voor controle, vond ut zelf niet nodig, maarjah toch reporte he :D
/edit

[ Voor 14% gewijzigd door Tys op 20-01-2003 23:30 ]

• CodeIT
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 23:26:
opstarten met de cd, naar repair commandconsole gaan en dan van c:\windows\repair het bestand "SAM" naar c:\windows\system32\config copieren, hier staan alle beveiligsshit in
Dit was niet meer nodig, had het ook al zien staan (na veel te lang zoeken) in een support nieuwsgroep voor betatesters.
Heb em nu weer helemaal aan de praat door in Safe mode in te loggen en dan alle restricties er weer af te gooien. It's that simple |:( .

Oh ja, thias, deze versie zit niet meer vol met bugs, dit is de waarschijnlijke versie die in april wordt uitgeven. En je kan em 14 dagen gebruiken zonder te activeren. En na activeren een jaar. En ik kan hem tien keer activeren >:)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:35

Reptile209

- gers -

JanTenHove schreef op 20 January 2003 @ 23:45:
Heb em nu weer helemaal aan de praat door in Safe mode in te loggen en dan alle restricties er weer af te gooien. It's that simple |:( .
Ben ik nou gek, of is het helemaal geen handige "feature" als je in safe-mode al je restricties (op je SystemRoot nota bene!) kan weghalen? :D

Zo scherp als een voetbal!

• CodeIT
Reptile209 schreef op 20 januari 2003 @ 23:54:
[...]

Ben ik nou gek, of is het helemaal geen handige "feature" als je in safe-mode al je restricties (op je SystemRoot nota bene!) kan weghalen? :D
Ja dat vond ik dus ook, daarom helemaal niet aan gedacht, je moet natuurlijk wel als admin inloggen, maar dan kan je idd alles weer herstellen.
Je hebt natuurlijk nog steeds een admin account nodig dus op zich maakt het voor de veiligheid niet echt uit. Maar ja, kom er maar eens op :9. Ik heb mn lesje wel geleerd en er is ook een mailtje naar Microsoft dat je als admin alle admins kan buitensluiten.
Pagina: 1