Ik zit zo hier een daar te kijken voor een laptop. Nu heb ik een Compaq n1015v gevonden die ik voor ongeveer €950 ex BTW kan kopen.
Op t.net staat ook een link naar een review en die zijn zeker niet ontevreden over dit apparaatje. Ook ZDnet bespreekt dit apparaat en geeft hem een 7,3 op een schaal van 10.
Een aantal pluspunten en minpunten op een rijtje:
Plus:
1. Prijs
2. Prijs in combinatie met 14" scherm
3. Levensduur accu (440ma!)
Min:
1. Gewicht (waarschijnlijk door de zware accu)
2. Prestaties. Niet een topper op dit gebied, maar de prijs maakt veel goed
Het model dat ik in gedachten heb is uitgerust met 128mb en dat ben ik zelf nog van plan te gaan upgraden naar 256mb om Windows XP er beter op te kunnen draaien, wat bij de laptop wordt geleverd
Om af te sluiten nog een plaatje van het desbetreffende model:

Ik wil graag van jullie weten of er iemand is met ervaringen met dit model, en of het een verstandige aankoop zal zijn!
Op t.net staat ook een link naar een review en die zijn zeker niet ontevreden over dit apparaatje. Ook ZDnet bespreekt dit apparaat en geeft hem een 7,3 op een schaal van 10.
Een aantal pluspunten en minpunten op een rijtje:
Plus:
1. Prijs
2. Prijs in combinatie met 14" scherm
3. Levensduur accu (440ma!)
Min:
1. Gewicht (waarschijnlijk door de zware accu)
2. Prestaties. Niet een topper op dit gebied, maar de prijs maakt veel goed
Het model dat ik in gedachten heb is uitgerust met 128mb en dat ben ik zelf nog van plan te gaan upgraden naar 256mb om Windows XP er beter op te kunnen draaien, wat bij de laptop wordt geleverd
Om af te sluiten nog een plaatje van het desbetreffende model:

Ik wil graag van jullie weten of er iemand is met ervaringen met dit model, en of het een verstandige aankoop zal zijn!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC