[WinMe] 'mappen' niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• craio
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06-2025
Normaal als je in verkenner (of deze computer en dan een hd ) op de knop Mappen klikt moet je normaal de structuur zien van de mappen ,ik zie enkel een grijs vlak en geen structuur van de mappen.

Hoe krijg ik mn zicht op de mappen terug?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je als je in je verkenner bent al lopen spelen met de instellingen onder beeld en extra :?
onder andere met mapopties ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• craio
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06-2025
mapopties staat op standaardinstellingen en ik denk dat je mappen zien een standaardinstelling is

[ Voor 26% gewijzigd door craio op 20-01-2003 19:39 ]

• jobo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:32
Hallo daar...

Heeft niemand hier een oplossing voor. Ik open deze topic maar opnieuw, want ik het nu hetzelfde probleem. Op de helpdesk waar ik werk, komt er nu een pc binnen waaop ik in de verkenner geen mappen zichtbaar krijg. Ik zie dus wel een grijs vlak. In de instellingen heb ik nog niets kunnen vinden. Alles is op standaard gezet, maar ik zie nog steeds geen mappen. :?

Na veelvuldiug zoeken in de database hiero, heb ik niets gevonden. Daarom nu dit topic :P

need more coffee!!!

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
tja volgens mij is dit een probleem wat men wel vaak met ME ziet, zelf ook gehad, maar was bij mij op te lossen door het systeem te herstellen naar voor de ellende begon :(

Is natuurlijk ook niet echt een ideale oplossing :(

• jobo
maar is er geen patch ofzo? ik kan niets vinden. Deze pc is vaan mevrouw geweest die denkt dat ze aardig met haar bakkie overweg kon, dus volgens mij is ze ergens in het register aan het kl#ten geweest. een restore naar een vorige versie is ook niet meer rendabel, omdat het probleem zich al een hele tijd voordoet. (heb ik namelijk al geprobeerd. |:(

Weet je misschien, waar zoiets in het register opgeslagen staat, of waar je zulke instellingen terug kunt vinden?

need more coffee!!!

• MachoM
Ik zal is ff in het register graven kijken of ik iets kan vinden ;)

Nope niet echt iets gevonden waarvan ik denk dat het iets kan is :/

[ Voor 36% gewijzigd door MachoM op 05-04-2003 14:25 ]

• MachoM
Leek me ook al niet echt logisch had niet in het reg lopen kloten toen het gebeurde, het kwam echt als donderslag bij heldere hemel :(

• jobo
Hmm, er is dus echt geen andere oplossing? Nou ja dat moet dan maar.

Als er nog iemand is die een oplossing weet, dan hoor ik dat graag!

thnx

need more coffee!!!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:05

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Ik heb er ook last van. Aangezien er geen directe oplossing schijnt te zijn, vroeg ik me af of een vriendelijke ME-gebruiker ergens zijn explorer.exe beschikbaar kan stellen voor download. Wellicht is mijn explorer.exe gewoon corrupt en is het met een simpel kopietje ook opgelost?

Bij voorbaat dank :)

specs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Jouw Explorer kan je van de CD halen - verder is het niet echt de bedoeling van GoT om bestanden uit te wisselen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.