Hallo all, ik heb al gezocht, maar kan niets vinden waar ik echt iets aan heb. Ook op php.net niet.
Ik zit met het volgende probleem:
Voor een site heb ik een 'upload' script voor reviews. Maar een review kan natuurlijk uit meerdere pagina's bestaan. Daarom is er de mogelijkheid een pagina toe te voegen:
Dit werkt allemaal perfect, ook het opslaan van de verschillende textfields in verschillende variabelen lukt:
Pagina één word dus opgeslagen in $page1, pagina twee in $page2 enz.
Nu komt het, als je een pagina toevoegd gaat hij weer terug naar het edit scherm, en de vorige textfields, pagina's, moeten hun inhoud natuurlijk wel bewaren, alleen wil het niet lukken om iets te verzinnen dat zich aanpast aan de huidige pagina. Dus dat de inhoud van pagina 1 ook bij textfield één komt:
Dit lukt maar niet!!!!! Pleas help me....
\edit:
Sorry voor de layoutverneuking...
Ik zit met het volgende probleem:
Voor een site heb ik een 'upload' script voor reviews. Maar een review kan natuurlijk uit meerdere pagina's bestaan. Daarom is er de mogelijkheid een pagina toe te voegen:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| $p = $_POST['p']; if($p == ''){ $p = 1; } if(isset($addpage)){ $p = $p + 1; }elseif(isset($delpage)){ if($p > 1){ $p = $p - 1; }else{ ?> <script language="JavaScript1.2"> <!-- alert('Je moet minstens een pagina hebben!') //--> </script> <? } }else{ $p = 1; } |
Dit werkt allemaal perfect, ook het opslaan van de verschillende textfields in verschillende variabelen lukt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| $pnr = 1; while ($pnr <= $p){ $page = 'page$pnr'; $$page = $_POST['$$page']; $pnr++; } |
Pagina één word dus opgeslagen in $page1, pagina twee in $page2 enz.
Nu komt het, als je een pagina toevoegd gaat hij weer terug naar het edit scherm, en de vorige textfields, pagina's, moeten hun inhoud natuurlijk wel bewaren, alleen wil het niet lukken om iets te verzinnen dat zich aanpast aan de huidige pagina. Dus dat de inhoud van pagina 1 ook bij textfield één komt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| while ($pag <= $p){ echo "<tr><td height=\"\" colspan=\"2\" class=\"minhoud\" background=\"images/back.gif\">"; echo "<p>Inhoud pagina $pag..</p>"; echo "<textarea name=\"page$pag\" id=\"page$pag\" cols=85 rows=11 wrap=physical>$page$pag</textarea>"; echo "<p align=\"right\"><input type=\"submit\" name=\"delpage\" id=\"delpage\" class=\"button2\" value=\"Delete Page\"> - <input type=\"submit\" name=\"addpage\" id=\"addpage\" class=\"button\" value=\"Add Page\"></p></td></tr>"; $pag++; |
Dit lukt maar niet!!!!! Pleas help me....
\edit:
Sorry voor de layoutverneuking...
[ Voor 31% gewijzigd door Roa op 20-01-2003 19:18 ]
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.