Toon posts:

Mohaa missie 5 mega vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ben druk met de Mohaa aan het game, kom ik maar niet verder.
Het is de missie dat je met als sluipschutter en tank over de brug moet begeleiden.
Als ik als een malloot loop te schieten vanaf de toren op de brug.
En de tank staat erop moet je radio contact maken.
Nou sta ik op de hoogste toren en loop naar een andere toren dan gebeurt er niks?
terwijl als die tank van me wordt opgeblazen zegt ie doel bereikt en je hebt gefaald omdat de tank is opgeblazen :?

Weet iemand een oplossing?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Kun je niet een of andere walktrough vinden op een MOH forum?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31

scorpie

Supra Addict

je moet daar echt 15 minuten staan wachten in die ene toren hoor.. er komen ook duitsers de trap op en willen je in je rug schieten, dan moet je snel omdraaien en hun doden, terwijl die tanks gewoon blijven komen... heeeeel irritante missie (des te "bevredigender" wanneer je hem uitspeekt) :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Topicstarter
Scorperito schreef op 20 januari 2003 @ 19:14:
je moet daar echt 15 minuten staan wachten in die ene toren hoor.. er komen ook duitsers de trap op en willen je in je rug schieten, dan moet je snel omdraaien en hun doden, terwijl die tanks gewoon blijven komen... heeeeel irritante missie (des te "bevredigender" wanneer je hem uitspeekt) :)
Maar die hoge toren wordt de hele tijd stuk geschoten? toch?
Of moet je telkens trap op en af? maar die tank van me is vrij snel stuk of ligt er ergens een bazooka ?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:38

St@m

@ Your Service

ik neem aan dat je snapt dat je met je verrekijker op de duitse tanks moet "kijken" zorg ervoor dat je sneller klikt dan dat de tanks kunnen schieten, meer hoef je niet te doen..
(als er dus een tank aankomt rijden probeer dan vooruit te kijken)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Topicstarter
St@m schreef op 20 januari 2003 @ 19:21:
ik neem aan dat je snapt dat je met je verrekijker op de duitse tanks moet "kijken" zorg ervoor dat je sneller klikt dan dat de tanks kunnen schieten, meer hoef je niet te doen..
(als er dus een tank aankomt rijden probeer dan vooruit te kijken)
dit ga ik ff checken
thx

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
-Cargo- schreef op 20 januari 2003 @ 19:11:
Kun je niet een of andere walktrough vinden op een MOH forum?
Medal of Honor: Allied Assault Walkthrough

U riep? :P

The devil is in the details.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Met die verrekijker kan je dus airforce waarschuwen ;) :)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:38

St@m

@ Your Service

Griepzooi schreef op 20 januari 2003 @ 23:30:
Met die verrekijker kan je dus airforce waarschuwen ;) :)
helemaal wat ik bedoelde maar wat ik dus niet kon uitleggen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

en torens worden niet gemold, je moet inderdaad enkel je rug in de gaten houden aangezien ik de eerste paar maal ook flink neergemaaid werd en ik toch NIET begreep waar dat nou vandaan kwam... :)

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2024

shlammod

dus.... enzo....

Daar heb je je kompas voor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door shlammod op 21-01-2003 15:39 . Reden: typo ]

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

Verwijderd

true... echter als ik door een verrekijker sta te kukeluren kijk ik niet tegelijk op mijn kompas... en als ik beschoten wordt wordt ik helemaal wild en schiet overal en nergens... ;) })

Verwijderd

nog een tipje...je weet of doet het misschien al, maar je kan gewoon je sniper op die box blijven richten waarmee ze die brug proberen op te blazen. is makkelijker dan die rennende duitsers te slopen. je ziet ze de beweging maken om um in te drukken en dan moet je schieten... hou inderdaad wel je kompas in de gaten voor backstabbin' germans!!:P

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 19:20:
nog een tipje...je weet of doet het misschien al, maar je kan gewoon je sniper op die box blijven richten waarmee ze die brug proberen op te blazen. is makkelijker dan die rennende duitsers te slopen. je ziet ze de beweging maken om um in te drukken en dan moet je schieten... hou inderdaad wel je kompas in de gaten voor backstabbin' germans!!:P
Maar dat stuk waar jij het over hebt is iets anders (daarvoor dacht ik)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1