• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
Hoi ik heb dus nu een Nokia 8310 met gebroken lcd. ;( ;( ;(
Ik kwam per ongeluk in aanraking met de punt van de tafel met me gsm in me zak.
Nu is de lcd gebroken voor de rest doet alles het gewoon. ;( ;( ;(
Ik heb vaak mensen hier gezien met losse lcd's van die telefoons.
Nu vraag ik me af waar ik er 1 kan kopen ik heb al in winkels gevraagd en op internet gezocht. ( :( 1 winkel zij dat hij totaallos was :( maar dat geloof ik niet)

Ik denk dat ik ze misschien kan krijgen op de zwarte markt maar misschien weet iemand zeker of ze ze daar wel of niet hebben ?

p.s. ik kan helaas ff geen foto maken van het drama want de bat van me cam is op

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-02 17:45

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Je zou ff moeten kijken of er een computerbeurs binnenkort bij jou in de buurt is. Dan is er altijd zo'n uitstal van frontjes en dingen voor GSM's.... In elk geval bij PC Discount.

Op de zwarte markt zou ik niet weten, maar wellicht dat je het ook nog even bij een phonehouse of belcompany kan proberen :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

uhm volgens mij is er een inkoopactie van MP3 chips en daarbij ook een Nokia LCD maar ik weet het niet zeker. Ik weet niet of die 8310 een speciale LCD heeft, en je kunt natuurlijk contact opnemen met de Nokia Center in bijvoorbeeld Amsterdam. Suc6.

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
mOrPhie schreef op 20 January 2003 @ 18:58:
Je zou ff moeten kijken of er een computerbeurs binnenkort bij jou in de buurt is. Dan is er altijd zo'n uitstal van frontjes en dingen voor GSM's.... In elk geval bij PC Discount.

Op de zwarte markt zou ik niet weten, maar wellicht dat je het ook nog even bij een phonehouse of belcompany kan proberen :)
bij de phonehouse en belcompany ben ik al geweest
en een pc beurs vind ik een goeie moet ik ff in degaten houden waneer en een in hoofddorp/haarlem is

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

salesplaza.nl ;)

Nokia 8310 LCD display (n9490306) € 56.00

[ Voor 59% gewijzigd door B0MBACI op 20-01-2003 19:07 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001