Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Je zou ff moeten kijken of er een computerbeurs binnenkort bij jou in de buurt is. Dan is er altijd zo'n uitstal van frontjes en dingen voor GSM's.... In elk geval bij PC Discount.
Op de zwarte markt zou ik niet weten, maar wellicht dat je het ook nog even bij een phonehouse of belcompany kan proberen
Op de zwarte markt zou ik niet weten, maar wellicht dat je het ook nog even bij een phonehouse of belcompany kan proberen
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
uhm volgens mij is er een inkoopactie van MP3 chips en daarbij ook een Nokia LCD maar ik weet het niet zeker. Ik weet niet of die 8310 een speciale LCD heeft, en je kunt natuurlijk contact opnemen met de Nokia Center in bijvoorbeeld Amsterdam. Suc6.
bij de phonehouse en belcompany ben ik al geweestmOrPhie schreef op 20 January 2003 @ 18:58:
Je zou ff moeten kijken of er een computerbeurs binnenkort bij jou in de buurt is. Dan is er altijd zo'n uitstal van frontjes en dingen voor GSM's.... In elk geval bij PC Discount.
en een pc beurs vind ik een goeie moet ik ff in degaten houden waneer en een in hoofddorp/haarlem is
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
salesplaza.nl 
Nokia 8310 LCD display (n9490306) € 56.00
Nokia 8310 LCD display (n9490306) € 56.00
[ Voor 59% gewijzigd door B0MBACI op 20-01-2003 19:07 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()