vraag aan balusC: Mag dit ook in het nforce2 topic geplaatst worden gezien de vele bezoekers?
Ik ben nu al een tijdje bezig om er achter te komen hoe dat je met de A7n8x de luxe via de S-ata connectoren en raid windows xp kan instaleren.
Ik twee maxtors diamond plus9 schijven(beide staan als master)
verder heb ik dan twee converters nodig maar welk soort?
Ik dacht zelf die van Abit. of zijn er andere?
Ik heb eerst die van asus geprobeerd maar heb deze terug gebracht omdat ik dacht dat die niet goed waren.
volgende geprobeerd:raid array gemaakt/ schijven geformateerd/ xp install via boot-cd/ F6 voor drivers/ raid drivers geinstaleerd/ dan kun je kiezen of je wilt laten formateren of geen wijziging aanbrengen,laatste dus,vervolgens gaat hij de C: partitie controleren en blijft hij hangen.
Of kan ik beter een raid kaart kopen?
Wie kan mij verder helpen?
Ik ben nu al een tijdje bezig om er achter te komen hoe dat je met de A7n8x de luxe via de S-ata connectoren en raid windows xp kan instaleren.
Ik twee maxtors diamond plus9 schijven(beide staan als master)
verder heb ik dan twee converters nodig maar welk soort?
Ik dacht zelf die van Abit. of zijn er andere?
Ik heb eerst die van asus geprobeerd maar heb deze terug gebracht omdat ik dacht dat die niet goed waren.
volgende geprobeerd:raid array gemaakt/ schijven geformateerd/ xp install via boot-cd/ F6 voor drivers/ raid drivers geinstaleerd/ dan kun je kiezen of je wilt laten formateren of geen wijziging aanbrengen,laatste dus,vervolgens gaat hij de C: partitie controleren en blijft hij hangen.
Of kan ik beter een raid kaart kopen?
Wie kan mij verder helpen?