Toon posts:

Hoe maak ik een goed werkende s-ata/raid setup voor de A7n8x

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraag aan balusC: Mag dit ook in het nforce2 topic geplaatst worden gezien de vele bezoekers?

Ik ben nu al een tijdje bezig om er achter te komen hoe dat je met de A7n8x de luxe via de S-ata connectoren en raid windows xp kan instaleren.
Ik twee maxtors diamond plus9 schijven(beide staan als master)
verder heb ik dan twee converters nodig maar welk soort?
Ik dacht zelf die van Abit. of zijn er andere?
Ik heb eerst die van asus geprobeerd maar heb deze terug gebracht omdat ik dacht dat die niet goed waren.
volgende geprobeerd:raid array gemaakt/ schijven geformateerd/ xp install via boot-cd/ F6 voor drivers/ raid drivers geinstaleerd/ dan kun je kiezen of je wilt laten formateren of geen wijziging aanbrengen,laatste dus,vervolgens gaat hij de C: partitie controleren en blijft hij hangen.
Of kan ik beter een raid kaart kopen?
Wie kan mij verder helpen?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 15:51

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Waarom zou je geen aanpassingen willen aanbrengen? Ik neem aan dat je eerst even wilt partitioneren en formateren?

Wellicht als je dat gewoon doet dat het dan wel werkt :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Windows wil niet op A7N8X Gold met 2x IDE op SATA

Ik had liever gezien dat je je oude topic even omhoogkickte met bovenstaande info. In de oude topic staat namelijk meer info, anders krijg je weer allerlei suggesties/opmerkingen die al eerder zijn genoemd ;)

En nee, liever niet in het nForce2 topic posten, dit is een op zichzelf staand probleem :)

Dit topic is gesloten.