Toon posts:

Dvd speler bij Norrod

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goedkoope dvd speler ,voor op mijn kamertje.Zodat ik daar ook mooi ff dvd/svcd kan kijken.
Nu heb ik bij Norrod eentje gevonden voor een leuke prijs.

Deze:

http://www.norrod.nl/ws_a...dgroep_id=5&add=31&sel=31

Het gaat om de standaar mp3/dvd speler van €99,-

Nu vraag ik me af of hier wel een afstandsbediening bij zit,en of hij verder wel oke is.Misschien heeft iemand van jullie deze gekocht of weet hij/zij of het een goed ding is en afstandsbedienging enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 18:31 ]

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Het is zeker heel veel werk om Norrod even een mailtje te sturen met je vraag ?

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
dit is gewoon zo'n 100 euro geval die je in veel zaken tegen komt de laatste tijd.
zijn allemaal wel goed als je af en toe een filmpie kijkt op een tvtje.
wil je echt kwaliteit voor op een mooie breedbeeld plus ht set ben je beter af met een goed merk.
het verschil zit vooral in, de geluidskwaliteit, beeldkwaliteit en de bouwkwaliteit tussen een merk en een toko model (zo noem ik het maar ff :p)

maar prima voor normaal gebruik.

waar je wel nog naar kan kijken is of de dvd speler wel dvd-r(w) ondersteund.
de meeste goedkopere modellen ondersteunen dat wel omdat ze een dvd-rom loopwerk hebben die in pc's ook te vinden zijn. de dvdr(w) wordt dan gewoon gelezen als een dvd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Dnc1n op 20-01-2003 18:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dnc1n schreef op 20 januari 2003 @ 18:40:
dit is gewoon zo'n 100 euro geval die je in veel zaken tegen komt de laatste tijd.
zijn allemaal wel goed als je af en toe een filmpie kijkt op een tvtje.
wil je echt kwaliteit voor op een mooie breedbeeld plus ht set ben je beter af met een goed merk.
het verschil zit vooral in, de geluidskwaliteit, beeldkwaliteit en de bouwkwaliteit tussen een merk en een toko model (zo noem ik het maar ff :p)

maar prima voor normaal gebruik.

waar je wel nog naar kan kijken is of de dvd speler wel dvd-r(w) ondersteund.
de meeste goedkopere modellen ondersteunen dat wel omdat ze een dvd-rom loopwerk hebben die in pc's ook te vinden zijn. de dvdr(w) wordt dan gewoon gelezen als een dvd ;)
Ik speel toch geen dvd-r(w) .Het gaat mij echt voornamelijk om de zelf gebrande SVCD films..en dan om de DVD films die ik huur in de videotheek.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
weet je t' zeker? :P
de voordelen zijn iig groot van dvd-r's, zoals multichannel, subtitles uitzoeken, verschillende talen, menu's, scherper en groter beeld, beter geluid, 1 schijfje enz. . :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Mail norrod over ie AB.

Kwaliteit: Net zo goed/slecht als dat je mag verwachten van een 99 euro spelertje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.