Toon posts:

Webcam advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een nieuwe webcam aanschaffen omdat de VideoBlasterWebcamII wel een beetje uit de tijd is.
Zijn er hier mensen die goeie ervaringen hebben met webcams en mij dus willen adviseren ?
Refresh-rate is wel belangrijk en scherpte van de plaatjes. Inzoomen hoeft niet per se, zou leuk zijn.

Thnx

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:59

Tjark

DON'T PANIC

Lees eerst even deze topics door: search

Verder:
- inzoomen zit alleen op erg dure webcams >500 euro naar ik weet.
- webcams met CCD element leveren beter beeld dan met een CMOS element, zeker bij lager lichtsterkte

*insert signature here

Verwijderd

En kijk anders even op : http://www.google.nl !

Verwijderd

Topicstarter
Nog even vergeten, ik had vroeger ISPY, die uploade het plaatje automatisch. Zit dat er tegenwoordig altijd standaard bij ?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:59

Tjark

DON'T PANIC

iSpy werkt (dacht ik) 'gewoon' met een TWAIN-device. Dus als je iSpy nog hebt zul je 't ook met een nieuwe cam kunnen gebruiken.

*insert signature here

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:12:
Hoi,

Ik wil een nieuwe webcam aanschaffen omdat de VideoBlasterWebcamII wel een beetje uit de tijd is.
Zijn er hier mensen die goeie ervaringen hebben met webcams en mij dus willen adviseren ?
Refresh-rate is wel belangrijk en scherpte van de plaatjes. Inzoomen hoeft niet per se, zou leuk zijn.

Thnx
Wat een geweldig argument om een ieuwe te kopen :?

De meeste webcams tegenwoordig zijn nog even crap als enkele jaren geleden... De Philips webcams schijnen enkele positieve uitzonderingen te zijn kwa beeldkwaliteit, maar voor de rest zijn webcams de laatste tijd niet echt "vernieuwend".

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1