Toon posts:

[THX] Audigy 2 + Logitech Z-680 (?) speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dit THX-certified setje al? Klinkt het nou echt zo geweldig?

Ben namelijk van plan dit setje te kopen, alleen ben benieuwd hoe geweldig die
THX combinatie klinkt! Is dit te evenaren met fatsoenlijke monitoren en een voor-
versterker aangesloten op de Audigy 2? Is die "bioscoopkwaliteit" nou zo denderend?

Wat zeggen de audiofielen ervan? Want bij de Mediamarkt hoor ik het iig niet :P

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

JT

VETAK y0

THX op pc setjes = THX multimedia certificering, houd niks in. Niks meer dan letters, hype en een verkooptruuk. Wat ik je wel kan vertellen is dat de Z680 zeer goed klinkt voor een pc setje. De Audigy 2 vind ik dik overpriced.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 08:44

Killer

Hatseflats!

Ik heb op een site (ik geloof van ome Tom geloof ik) gelezen dat de center speaker van de setje een rare brom\ruis produceert, wat nogal storend zou zijn. Zeker voor het geld wat ze moeten kosten. Dat THX certified is leuk, maar zegt ook niet alles. Meer Hype dan Inhoud.

En een paar fatsoenlijke monitoren zal het echt niet eruit spelen, zeker niet als je een beetje volume vraagt

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

THX zegt over het algemeen dat het geen scrap geluid produceert. Maar er zijn genoeg setjes die ook gemakkelijk THX zouden kunnen verkrijgen terwijl ze het niet hebben.

Een aantal Z680 hebben idd veel ruis maar niet alle setjes hebben dat. Meer info zie topic over Z680. De nieuwe serie (1.1) die nog moet komen heeft er waarschijnlijk geen/minder last van.

Als het gaat om geluidskwaliteit, kan je ook kijken naar andere speakersets zoals de MegaWorks 510d en 550 of de Klipsch ProMedia 5.1. Afhankelijk van wat je smaak is kwa geluidskwaliteit kunnen deze zelfs beter zijn dan de Z680.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
d'r is een enorm topic over dit ding aan de gang. Lees dat eens door.

Dit topic is gesloten.