Toon posts:

[win2k] inbellen zonder dat login nodig is*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win2000 hier draaien, met mxstream, alleen wordt ik er een beetje ziek van dat ik continu in moet loggen als ik m'n pc reboot.. Ik werk nl. wel eens met terminal services.. Kan ik deze inbel account ook als service instellen??

Zo ja hoe doe ik dat, ik heb al ff gezocht op internet en de search, maar ik kom er nix van vinden...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

titel changed naar iets wat ook betekenis heeft

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Met router programma's als WinRoute kan dat. Heb ik hier ook. Programma draait als service en kan inbellen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie snapt niet over welke inbel verbinding je het nu hebt, echter als het over de W2K inlog gaat, dit kun je gewoon aangeven.
ff bij de users and passwords setup in je Control Panel kijken hoe je 'm afconfigged zodat je PC bij het opstarten automagisch inlogd voor je.

Indien het over de VPN inbel verbinding voor MXStream gaat:
Volgens mij kun je sowieo al aangeven dattie username/pass moet onthouden , en dan kun je ook nog eens kiezen voor het feit dattie meteen inbelt.

Vervolgens ff opzoek naar een freeware tooltje die een shortcut naar je MXSTream dailup meteen start, deze service even default laten starten bij een boot. Klaar ;)

Bij beide vragen snap ik dus eigenlijk niet wat er moeilijk aan is, beetje creatief zijn en tooltjes opzoeken en je hebt het gefixxed :z

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
OKeej, maar ik kan dus niet inloggen op dat moment.. ik reboot hem bv via terminal services! Alleen software als winroute enzo wil ik niet gebruiken, omdat het voor mij ook deels een test server is.. Waarmee ik dingen als dhcp nat enzo wil gaan uit testen.. En de Hack voor het modem is niet mogenlijk omdat het niet mijn modem is...

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
En wat nou als je hem instelt dat je automatisch inbelt als hij verbinding zoekt, en je gooit er een service op die verbinding zoekt met inet??? ( Zoals dhcp, om de 1 min refreshen moet genoeg zijn :) )

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 14:54:
OKeej, maar ik kan dus niet inloggen op dat moment.. ik reboot hem bv via terminal services! Alleen software als winroute enzo wil ik niet gebruiken, omdat het voor mij ook deels een test server is.. Waarmee ik dingen als dhcp nat enzo wil gaan uit testen.. En de Hack voor het modem is niet mogenlijk omdat het niet mijn modem is...

Lees mijn posting nou eens door, dat zit ik je daar allemaal haarfijn uit te leggen ...

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1