Toon posts:

[N64] reset zichzelf binnen paar seconde

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus mijn N64 weer onder het stof vandaan gehaald, onderdelen besteld (r/f unit, controller en spelletje). Nu heb ik dat aangesloten, kanalen goed ingesteld, als ik nu mijn N64 aanzet dan begint alles te draaien zonder problemen, maar binnen 15 seconde reset hij zichzelf, zie ik in een flits het nintendo logo en daarna blijft ie out of sync (zodra je de console aanzet krijgt je TV een soort van klik en dat blijft ie dan doen, alsof hij om de seconde aan en uit wordt gezet). Iemand bekend met dit probleem of kan ik hem gewoon weggooien? :(

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Het kan zijn dat de voeding niet meer goed is maar intern kan er ook iets niet helemaal goed functioneren, ga eerst kijken of de voeding nog wel goed is...

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 17:22

Solid Seal

3D Printer N00b

Mischien wat vuile contactjes .. bij resetknop of aan/uit switch..

ff openmaken en met stofzuiger of iets beetje schoonmaken (kijk uit voor kleine lossen onderdelen als je een stofzuiger gebruikt)

suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
HOE sloop je zo'n ding open? :)
zijn geen gewone schroeven, ook geen torks of sterren, lijken wel boutjes of gepopt :(

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 22:33:
HOE sloop je zo'n ding open? :)
zijn geen gewone schroeven, ook geen torks of sterren, lijken wel boutjes of gepopt :(
Dat is idd een probleem met veel game consoles, ze gebruiken vaak een eigen soort schroefkop... deze bits zijn meestal wel te verkrijgen maar je moet er echt even goed na zoeken...
Probeer een gereedschap speciaalzaak eens...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 17:08

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dat zijn Gamebit schroeven. Succes met die dingen zoeken (ik zoek ze al een paar jaar). Pak een brede oude schroevendraaier, vijl een hap uit het midden en klaar ben je. Maar heb je verstand van electronica? Anders kun je dit vergeten.

Wat ik trouwens denk dat het is:

In de Console zit een lockout chip (tegen het spelen van imports), die heeft een tegenhanger in de cartridge. Maken die 2 geen goede verbinding, dan heb je geen spel. Dus ik zou beginnen met de cart schoonmaken: pak een oud tshirt en een tafelmes. Doe het tshirt om het mes heen, beetje reinigingsalcohol erop en raggen maar op die cartridge connector(beide kanten!!!)
Pagina: 1