Toon posts:

GSM aansluiten op PC-boxen/microfoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mijn Sony-CMD J6 willen aansluiten op mijn PC. En dan wel zo dat ik via de gecombineerde headsetuitgang op mijn telefoon een kabel kan leggen naar mijn geluidskaart, zodat de stem van de persoon aan de andere kant van de lijn door de boxen klinkt en ik kan terugpraten door mijn microfoon.

Is dit mogelijk? Ik ben benieuwd. . .Wie weet meer? Alvast thnx. . .

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zou met een beetje handigheid, wat kabels en pluggen moeten kunnen. Als je niet een oude headset hebt voor je foon, want dan kun je die slopen en als basis gebruiken. Ligt er een beetje aan hoe die aansluiting van de headset in elkaar zit. Als het net zoals bij mijn oude motorola ;) een 2,5 mm jackplug is, is het denk ik zelfs vrij simpel. Betekent echter wel dat je waarschijnlijk een 2e geluidskaart nodig hebt. Je hebt immers 2 ingangen en 2 uitgangen nodig; in- en uit voor je foon en in en uit voor je speakers / mic.
Wens je iig veel suc6, maar denk eigenlijk niet dat het de moeite is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm zal eens gaan kijken. . .dat idee voor een tweede geluidskaart klinkt wel aardig. . .en ja..het is een 2,5mm pluggie. Thnx.