zo
hallo allemaal
ik heb een wel "heel" groot probleem (voor mij dan
)
dus ik d8 misschien die GoT gamers het wel wisten...
Hier is mijn probleem:
Mijn Half-Life/Counter-Strike doet het niet meer omdat Half-Life/Counter-Strike een fout geeft als ik het probeer op te starten...
- Ik wou Steam CS 1.6 uitproberen ik had hem uiteidelijk gedownload
- Dus ik heel enthousiast installeren(omdat ik haast had installeerde is Half-Life/Counter-Strike in de originele Half-Life map)
- Ik vet blij... dus ik wil gaan spelen. Eerst had Steam problemen omdat ik achter een firewall zat........ dus na een heletijd kon steam de Counter-Strike 1.6 downloaden en hem initialiseren. (ik kon niet online spelen omdat ik achter een firewall zat (kan ik helaas niet uitzetten anders werkt m'n internet niet meer omdat ik ook achter een proxy zit) dus d8 ik BALE!!! toen wou ik toch nog de nieuwe wapens zien enz., enz. (via create game)
- Nou had ik die problemen achter de rug en toen had ik weer zin aan een echt potje Counter-Strike 1.5 dus... ik wil Counter-Strike opstarten en dat wou niet
"Hl.exe had een fout met windows" verrek d8 ik...
- Dus ik alles deïnstalleren en dir verwijderen, steam d'r af, reg cleanen, daarna weer alles installeren. En toen wou ik eens eidelijk gaan counter-striken
nog steeds die stomme fout alleen nu een andere...
De fout komt doordat ik HL update naar versie 1.1.1.0 (moet omdat ik anders niet online kan speluh)
ik heb al geprobeert hl 1.1.0.9 te installeren en dan een update van 1.1.0.9 > 1.1.1.0 te installeren wou ook niet... ik al mijn clanmates vragen wat er aan de hand is en wisten 't ook niet dus uiteindelijk ben ik hier....
dit is de fout die ik krijg:
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
| /¯¯¯¯\ Name: Non-null m_pOwnedObj |
| | \/ | Program: C:\Games\Half-Life\hl.exe |
| | /\ | File: ../../../Common/Misc\ThreadSafeCountedPtr.h |
| \____/ Line: 262 |
| |
| m_pOwnedObj |
| |
| (Press Retry to debug the application - JIT debugging must be enabled) |
| _______ _______ _______ |
| |Afbreken| |Opnieuw| |Negeren| |
| ¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯ |
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
<GoT accepteerd niet de spaties die ik hier gebruikt heb om 't een venster te laten lijken, dus ik hoop dat je eruit komt>
Als ik Afbreken doe gaat windows terug naar 't bereaublad
Als ik Opnieuw doe krijgt HL.exe een fout in windows
Als ik Negeren doe krijgt HL.exe ook een fout in windows
Wie O Wie kan mij HELPEN>>>>???? !!!!
Alfast bedankt...
Bouty
hallo allemaal
ik heb een wel "heel" groot probleem (voor mij dan
dus ik d8 misschien die GoT gamers het wel wisten...
Hier is mijn probleem:
Mijn Half-Life/Counter-Strike doet het niet meer omdat Half-Life/Counter-Strike een fout geeft als ik het probeer op te starten...
- Ik wou Steam CS 1.6 uitproberen ik had hem uiteidelijk gedownload
- Dus ik heel enthousiast installeren(omdat ik haast had installeerde is Half-Life/Counter-Strike in de originele Half-Life map)
- Ik vet blij... dus ik wil gaan spelen. Eerst had Steam problemen omdat ik achter een firewall zat........ dus na een heletijd kon steam de Counter-Strike 1.6 downloaden en hem initialiseren. (ik kon niet online spelen omdat ik achter een firewall zat (kan ik helaas niet uitzetten anders werkt m'n internet niet meer omdat ik ook achter een proxy zit) dus d8 ik BALE!!! toen wou ik toch nog de nieuwe wapens zien enz., enz. (via create game)
- Nou had ik die problemen achter de rug en toen had ik weer zin aan een echt potje Counter-Strike 1.5 dus... ik wil Counter-Strike opstarten en dat wou niet

- Dus ik alles deïnstalleren en dir verwijderen, steam d'r af, reg cleanen, daarna weer alles installeren. En toen wou ik eens eidelijk gaan counter-striken

De fout komt doordat ik HL update naar versie 1.1.1.0 (moet omdat ik anders niet online kan speluh)
ik heb al geprobeert hl 1.1.0.9 te installeren en dan een update van 1.1.0.9 > 1.1.1.0 te installeren wou ook niet... ik al mijn clanmates vragen wat er aan de hand is en wisten 't ook niet dus uiteindelijk ben ik hier....
dit is de fout die ik krijg:
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
| /¯¯¯¯\ Name: Non-null m_pOwnedObj |
| | \/ | Program: C:\Games\Half-Life\hl.exe |
| | /\ | File: ../../../Common/Misc\ThreadSafeCountedPtr.h |
| \____/ Line: 262 |
| |
| m_pOwnedObj |
| |
| (Press Retry to debug the application - JIT debugging must be enabled) |
| _______ _______ _______ |
| |Afbreken| |Opnieuw| |Negeren| |
| ¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯ |
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
<GoT accepteerd niet de spaties die ik hier gebruikt heb om 't een venster te laten lijken, dus ik hoop dat je eruit komt>
Als ik Afbreken doe gaat windows terug naar 't bereaublad
Als ik Opnieuw doe krijgt HL.exe een fout in windows
Als ik Negeren doe krijgt HL.exe ook een fout in windows
Wie O Wie kan mij HELPEN>>>>???? !!!!
Alfast bedankt...
Bouty