Het plan raast op dit moment door mijn hoofd en w8 op een beslissend oordeel.
Verwijderd
ik denk dat de problemen nu wel langzaam aan zullen verdwijnen....
er zijn wat clowns gebanned als ik het goed begrepen heb....
en over die 10kb-regel valt gewoon niet te discussieren....waar ik de adjes gewoon groot gelijk in geef (voor het php-systeem waren er geen icoontjes mogelijk....hoorde je toen iemand klagen?!?)
en over die 10kb-regel valt gewoon niet te discussieren....waar ik de adjes gewoon groot gelijk in geef (voor het php-systeem waren er geen icoontjes mogelijk....hoorde je toen iemand klagen?!?)
ik geloof dat het weer wat rustiger is. Nu maar hopen dat het onzingehalte weer wat stijgt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 00:15 schreef RobtH het volgende:
en over die 10kb-regel valt gewoon niet te discussieren....waar ik de adjes gewoon groot gelijk in geef (voor het php-systeem waren er geen icoontjes mogelijk....hoorde je toen iemand klagen?!?)[/quote]10 kb is inderdaad meer dan genoeg
en over die 10kb-regel valt gewoon niet te discussieren....waar ik de adjes gewoon groot gelijk in geef (voor het php-systeem waren er geen icoontjes mogelijk....hoorde je toen iemand klagen?!?)[/quote]10 kb is inderdaad meer dan genoeg
Pagina: 1