Toon posts:

[PHP] INDEX demo

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

heb een beveiligde directory aangemaakt op mn eigen webaccount, maar wil daar gewoon allerlei brieven enzo dumpen. Stom is dat als ik de losse directory open ik niet de inhoud krijg, maar echt het speciale file-tje moet intikken!

Hier: http://ftp.heanet.ie/pub/gentoo/dev-php/ zie je eigenlijk wat ik wil (alleen voor die beveiligde directory). Kan ik een php file-tje maken die dit realiseerd of is dit een optie? Over mijn complete website staat dit uit, maar kan ik het per dir. aanzetten of kan ik een index.php dinges maken met soort index oproep ofzo?

Alvast bedankt,
SiXpAcK

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ga eens spelen met je Apache config en de manual van Apache (of je webserver van merk X). En dan vooral bij het kopje 'Options' en zoek daar eens naar 'Index'

Dit topic is geen P&W topic. P&W is gericht op het zelf maken van software en de eventuele problemen die daarbij kunnen optreden. Daar voldoet dit topic dus niet aan.
Echter omdat je de oplossing zo uit de manual kan overschrijven, gaat dit topic dicht in SA, dus die moeite bespaar ik je :) en doe hem hier op slot.

Dit topic is gesloten.