xtra toetsen op me toetsenbord ?? Tweaken :P

Pagina: 1
Acties:

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 14:39
Joh Tweakers,

Zit met een klein/simpel vraagje.

Ik heb een QWare MultiMedia Keyboard. deze heeft (zoals zoveel tegenwoordig) toetsjes bovaan. Bij dit toetsenbord werden standaard drivers meegeleverd.
deze werkte niet onder XP, geen ramp gewoon naar qware site en niewe gehaald.
werkt op zich allemaal prima alleen als ik mijn play knopje induw krijg ik een standaard openen schermpje en ik wil dat graag veranderen.
een kennis heeft bijna zelfde keyboard alleen de ergo versie dies iets duurder en je krijgt/hebt ook ander drivers. hij kreeg bij zijn toetsenbord een complete winamp kloon waarmee zijn toetsen werkten. nou kortweg DAT WIL IK OOK. zijn driver installeren wil ook niet en programma zit bij drivers in dus kan ook niet los installeren.. :(

Iemand een idtje??

Specs:
Qware MultiMedia Keyboard MCK-800

Thnx

Even niets...

Verwijderd

Joh Thijs,

Koop die ergo versie...
of check de verschillen tussen beiden in hardware, misschien kan je wel wat omsolderen ofzo. Post maar ff de specs van die dingen...

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 14:39
hoe bedoel je??
pics?

Even niets...

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:17
leuk, solderen :D
smd-prut oververhitten :p

Die winamp-kloon, was dat niet gewoon een programmaatje die hij al buiten dat toetsenbord om gebruikt? Want normaal gesproken kun je knopjes programmeren zodat een bepaald programma wordt gestart. Ik kan dat met m'n logitech desktop pro setje ook instellen.