• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
Ik heb een iPaq 3630, met een CF Expansionpack en een 128 MB CF card. Dit is niet mijn eerste CFexp. pack, ik heb dr al eens een opgestuurd voor garantie, omdat ie zichzelf bleef resetten, waarschijnlijk omdat ie niet goed contact maakt. iedere keer als ik er druk op zette, kreeg ik het "Initialising" schermpje, waarna alles wat iets van die CF af gebruikte, vast liep. :( ik heb keurignetjes een nieuwe [ander serienr] Exp.pack gekregen, maar deze doet precies hetzelfde.
erg irritant, vooral omdat ik hem ook gebruik als MP3 speler, maar dat ie dus bij elk hobbeltje vast loopt. 8)7
Ik vermoed nu dat er iets niet goed is met de iPaq zelf, ook de koptelefoon aansluiting is niet helemaal OK meer. zou dit kunnen, en is het dan handiger om de ipaq én het exp.pack terug te brengen?
Enige probleem is dat de iPaq bij de BelCompany gekocht is, en de exp.pack bij informatique. Kan ik deze beide dan beter gewoon direct naar Compaq terugsturen?

Heeft iemand hier ervaring mee, of het zelfde "Continuous Init" probleem?

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

heb je al een rom-update geinstalleerd voor je ipaq, ik weet 90% zeker dat hiermee jou problemen verholpen zijn

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
jup, zelfs van PPC2000 naar 2002. kzal eens kijken of ik een nieuwere versie van 2002 kan krijgen... misschien ligt het daar idd aan.
Ik denk het niet, want als ik m gewoon erin stop en met rust laat, doet ie t perfect. zo snel als ik er mee beweeg, een beetje zachtjes erop drukt, gaat ie initen. [tis dus niet zo dat de hele iPaq reset, zoals jij waarschijnlijk denkt] waarschijnlijk dus een hardware prob :)

Gregor van Egdom Krekr