Toon posts:

Is dit een pushmessage waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd in "Winkel van mijn vader overvallen"
In de ogen van Dido was mijn opmerking daar flamerig, en daarvoor kreeg ik een pushmessage. Nu vraag ik jullie, was dit nu echt een pushmessage waard? Verder vind ik dat de modjes helemaal een beetje over hun toeren zijn de laatste tijd.
Ik had een topic geschopt, na iets van 10 uur dacht ik (over de megainkoopactie in CME: [rml]JanMaster in "[ IA] Mega Inkoopaktie 67 produkten"[/rml]), en ik kreeg meteen een eerste en direct ook maar laatste waarschuwing.

Wat moet ik hier nu mee? Aangezien het allemaal in m'n notes komt, vind ik dat toch wel vervelend, dat om zoiets belachelijks meteen maatregelen genomen worden. Kan ik hier mee naar de bemiddelaar of heb ik gewoon pech?
Oja 2 posts lager heeft Dido mijn hele message gequote, dus daar kan je die nalezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

Kun je niet beter Dido mailen :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 17:42
dido@tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wel apart dat je een mening vraagt maar de post weg edit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Onthou: een pushmessage is slechts een hulpmiddel voor korte berichten/opmerkingen, waarbij email ietwat overdreven is. Verwar het niet met een OW, ban oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 14:53:
Ook wel apart dat je een mening vraagt maar de post weg edit...

Dido in "Winkel van mijn vader overvallen" ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Eh je vraagt of het terecht is met een verwijzing naar een ge-editte post.... das niet al te handig.
Een PM is alleen maar een seintje dat je de grens aan het naderen bent van wat de crew hier wil zien. en kicken mag pas na 24 uur, dat staat gewoon in de faq. En daar kunnen ze beter gewoon streng toezicht op houden omdat anders iedereen na 10 uur gaat kicken. En dat is niet echt fijn voor de andere users :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met die "laatste waarschuwing" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 14:56:
En hoe zit het met die "laatste waarschuwing" :?
Laatste waarschuwing betekent, voor een OW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt schreef op 20 januari 2003 @ 14:57:
[...]

Laatste waarschuwing betekent, voor een OW.
Ja maar het was ook de eerste waarschuwing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 14:59:
[...]

Ja maar het was ook de eerste waarschuwing...
Ja en? Iets wat als eerste is kan toch ook meteen de laatste zijn?
Hij geeft alleen aan dat je het niet weer moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 14:50:
Nu vraag ik jullie, was dit nu echt een pushmessage waard?
Het is maar een pushmessage hoor! Goeiedag...krijgen we nu zelfs daar al LA topics over! Lees het door, let de volgende keer wat beter op dat je niet hetzelfde weer doet, en klik op OK. Als je het gewoon niet weer doet, maakt het niks uit of je er misschien eens een pushmsg voor hebt gehad. Als je het wel vaker zou doen (of het randje opzoekt), dan krijg je pas problemen, maar dat lijkt me terecht, niet? Niks aan de hand dus ;)
Ik had een topic geschopt, na iets van 10 uur dacht ik[...]
Niet schoppen binnen 24 uur, dat is een tamelijk irritante manier om een topic boven in de lijst te krijgen..Simpel.
[...]dat om zoiets belachelijks meteen maatregelen genomen worden.

GoT heeft veel users, als iedereen eerst 3 keer elke fout mag maken voor we 'Foei!' gaan zeggen, blijft het continu een zooi (doordat er ook steeds nieuwe users bij komen). Dan heb ik het er niet eens over of het 'belachelijk' is om voor een flame(pje) en kicken binnen 10 uur een waarschuwing te krijgen, lijkt mij namelijk aardig terecht (heb de 'flame' zelf natuurlijk niet gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op 20 January 2003 @ 15:01:

[...]

Het is maar een pushmessage hoor! Goeiedag...krijgen we nu zelfs daar al LA topics over! Lees het door, let de volgende keer wat beter op dat je niet hetzelfde weer doet, en klik op OK. Als je het gewoon niet weer doet, maakt het niks uit of je er misschien eens een pushmsg voor hebt gehad. Als je het wel vaker zou doen (of het randje opzoekt), dan krijg je pas problemen, maar dat lijkt me terecht, niet? Niks aan de hand dus ;)

[...]

Niet schoppen binnen 24 uur, dat is een tamelijk irritante manier om een topic boven in de lijst te krijgen..Simpel.

[...]

GoT heeft veel users, als iedereen eerst 3 keer elke fout mag maken voor we 'Foei!' gaan zeggen, blijft het continu een zooi (doordat er ook steeds nieuwe users bij komen). Dan heb ik het er niet eens over of het 'belachelijk' is om voor een flame(pje) en kicken binnen 10 uur een waarschuwing te krijgen, lijkt mij namelijk aardig terecht (heb de 'flame' zelf natuurlijk niet gelezen).
Ik vind het toch redelijk belachelijk omdat (in mijn ogen) een moderator het niet met mij eens is, ik dan een pushmessage krijg. Machtsmisbruik heet dat.
En ja, dan vraag ik het meteen ook maar over dat kicken. Want daarvoor zou ik een pushmessage ook wel ruim voldoende gevonden hebben.

De "flame" kan je trouwens in de post van Dido nalezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nee je post zat tegen racisme aan. Of in elk geval was hij trollerig van aard. Dat je daar een PM voor krijgt is gewoon volkomen terecht. Dat soort onderbuikgevoelens zijn hier op GoT niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt schreef op 20 January 2003 @ 15:06:
Nee je post zat tegen racisme aan. Of in elk geval was hij trollerig van aard. Dat je daar een PM voor krijgt is gewoon volkomen terecht. Dat soort onderbuikgevoelens zijn hier op GoT niet gewenst.
Wat is er racistisch aan? Een pagina terug wordt hetzelfde maar dan nog extremer (na 1 keer de fout in meteen het land uit zetten) ook gezegd. En dat heeft totaal geen gevolgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Misschien heeft die ander ook wel een PM gehad, maar doet die er niet zo moeilijk over? :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 20 January 2003 @ 15:12:
Misschien heeft die ander ook wel een PM gehad, maar doet die er niet zo moeilijk over? :P
OK, is een mogelijkheid maar ik snap toch nog steeds niet goed waarom...
Quote ff dan wat er in jullie ogen racistisch/flamerig aan is. Want daar ben ik toch wel benieuwd naar...

Oja mijn pushmessage was iets in de trand van:
"Neem terug wat je gezegd hebt, of kom met concrete cijfers (over de criminaliteit, jan.), of anders...".

En wat allochtoon zegt:
Allochtoon schreef op 16 januari 2003 @ 15:31:
quote:
---------------------------------------------------------------------
Gulli schreef op 16 januari 2003 @ 14:58:
zulk soort mensen mogen ze van mij de handjes afhakken, wat dat betreft vind ik dat ze in Arabische landen op sommige(!) punten wel gelijk hebben.

mooi dat ze zijn opgepakt! ik hoop dat ze de complete schade moeten betalen en nog straf uit mogen zitten!

---------------------------------------------------------------------

wat versta jij onder zulk soort mensen? witteboorden criminaliteit mag dus wel gewoon vind jij zonder handjes af hakken?

jij bent zeker ook voor doodstraf neem ik aan.
Is zeker geen troll. "Jij ben zeker ook voor de doodstraf". En de message die hij quote is ook helemaal geen troll/flame/racisme... Neuh....

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Waar maak je je nou zo druk over dan?

Wat ik trollerig aan jou reactie vind is dat je de allochtonen over een kam scheert. Dat je een aantal boute beweringen doet zonder ze te onderbouwen.

Als je vind dat iemand flamed of trolled kun je dat aangeven via SeM of een topicreport. Dan kunnen de modjes bekijken wat ze er van vinden ja. (Net zoals dat het OM bepaald of een aangifte leidt tot nader onderzoek of vervolging....)
We doen hier op GoT niet aan argumenten als "Ja maar hij doet het ooook". Sorrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt schreef op 20 januari 2003 @ 15:27:
Waar maak je je nou zo druk over dan?

Wat ik trollerig aan jou reactie vind is dat je de allochtonen over een kam scheert. Dat je een aantal boute beweringen doet zonder ze te onderbouwen.

Als je vind dat iemand flamed of trolled kun je dat aangeven via SeM of een topicreport. Dan kunnen de modjes bekijken wat ze er van vinden ja. (Net zoals dat het OM bepaald of een aangifte leidt tot nader onderzoek of vervolging....)
We doen hier op GoT niet aan argumenten als "Ja maar hij doet het ooook". Sorrie
Waar maak je uit op dat ik alle allochtonen over 1 kam scheer? Allochtonen zijn, en laat ik het ff ongenuanceerd zeggen: crimineler dan autochtone Nederlanders. Bewijs? Zie de site van het Ministerie van Justitie:
http://www.justitie.nl/Images/11_10012.pdf
Dan pagina 4, einde 3e alinea. Ik heb dit voor Dido ook in het andere topic gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

Dus is meteen iedereen fout :?

Lijkt me niet ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 11:55

Dido

heforshe

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:13:
OK, is een mogelijkheid maar ik snap toch nog steeds niet goed waarom...
Quote ff dan wat er in jullie ogen racistisch/flamerig aan is. Want daar ben ik toch wel benieuwd naar...
Jij stelde dat er meer criminele Marokkaanse joingeren waren (in absolute cijfers), dan van een andere afkomst. Dat kwam iig nogal ongenuanceerd over, en daarom verzocht ik je het te onderbouwen.
Als je zo'n uitspraak niet onderbouwt is het in mijn ogen een racistisch getinte flame.
Wellicht heb je het niet zo stellig bedoeld, maar het kwam (op mij iig) wel zo over.
En wat allochtoon zegt:
[...]
Is zeker geen troll. "Jij ben zeker ook voor de doodstraf". En de message die hij quote is ook helemaal geen troll/flame/racisme... Neuh....

De message die hij quote is een vrij extreem standpunt. Er wordt echter een mening gegeven hoe er met criminelen moet worden omgesprongen. Hoewel ik het er totaal niet mee eens ben betreft het hier toch een legitiem standpunt, iets van een compleet andre orde dan ongefundeerd met (verzonnen?) statistieken gooien als waren het feiten.

Zijn reactie ('Jij bent zeker ook voor de doodstraf') is inderdaad wel provocerend, maar zo gek vind ik de gevolgtrekking niet, aangezien degene waarop hij reageert iig aangeeft voorstander te ijn van in Nederland over het algemeen als barbaars geziene lijfstraffen.

Verder verbaast het me enigszins dat je zo verhit reageert op een PM... Hoewel een PM er natuurlijk niet is om genegeerd te worden, betekent het ook niet dat je gestraft wordt of zo...

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ken die statistieken. Maar het is appelen met peren vergelijken. Er wordt weinig rekening gehouden met de sociale status van de betrokken groepen bijvoorbeeld.
Het is gewoonweg generaliseren ja. met de zelfde statistische berekening kan ik ook laten zien dat LBO'ers crimineler zijn. Dat is net zo hard bullshit, en toch statistich aan te tonen.

Er is geen leugen zo erg als een statistische leugen, juist omdat het de waarheid lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dido schreef op 20 januari 2003 @ 15:37:

[...]

Jij stelde dat er meer criminele Marokkaanse joingeren waren (in absolute cijfers), dan van een andere afkomst. Dat kwam iig nogal ongenuanceerd over, en daarom verzocht ik je het te onderbouwen.
Als je zo'n uitspraak niet onderbouwt is het in mijn ogen een racistisch getinte flame.
Wellicht heb je het niet zo stellig bedoeld, maar het kwam (op mij iig) wel zo over.

[...]

De message die hij quote is een vrij extreem standpunt. Er wordt echter een mening gegeven hoe er met criminelen moet worden omgesprongen. Hoewel ik het er totaal niet mee eens ben betreft het hier toch een legitiem standpunt, iets van een compleet andre orde dan ongefundeerd met (verzonnen?) statistieken gooien als waren het feiten.

Zijn reactie ('Jij bent zeker ook voor de doodstraf') is inderdaad wel provocerend, maar zo gek vind ik de gevolgtrekking niet, aangezien degene waarop hij reageert iig aangeeft voorstander te ijn van in Nederland over het algemeen als barbaars geziene lijfstraffen.

Verder verbaast het me enigszins dat je zo verhit reageert op een PM... Hoewel een PM er natuurlijk niet is om genegeerd te worden, betekent het ook niet dat je gestraft wordt of zo...
OK, inmiddels heb ik een linkje gegeven, wat je misschien van gedachten zal veranderen. Als jij het zo hebt opgevat, ligt de fout toch idd bij mij (niet goed geformuleerd).
Ik ben echter ook totaal niet voor lijfstraffen, maar de reactie van allochtoon lokt wel racistische opmerkingen uit, vind ik. Lees iig het rapport van Justitie maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt schreef op 20 January 2003 @ 15:39:
Ik ken die statistieken. Maar het is appelen met peren vergelijken. Er wordt weinig rekening gehouden met de sociale status van de betrokken groepen bijvoorbeeld.
Het is gewoonweg generaliseren ja. met de zelfde statistische berekening kan ik ook laten zien dat LBO'ers crimineler zijn. Dat is net zo hard bullshit, en toch statistich aan te tonen.

Er is geen leugen zo erg als een statistische leugen, juist omdat het de waarheid lijkt.
Ik zou zeggen, toon het aan en verklaar waarom het bullshit is, want dat volg ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:32:
Waar maak je uit op dat ik alle allochtonen over 1 kam scheer? Allochtonen zijn, en laat ik het ff ongenuanceerd zeggen: crimineler dan autochtone Nederlanders. Bewijs? Zie de site van het Ministerie van Justitie:
http://www.justitie.nl/Images/11_10012.pdf
Dan pagina 4, einde 3e alinea. Ik heb dit voor Dido ook in het andere topic gepost.

Een zeer interessante link. Op pagina 11 staat dat in 1998 1 op de 4 delicten door iemand die in het buitenland geboren is, is gepleegd. Er zijn dus in absolute cijfers zeer zeker niet meer criminele Marokkaantjes dan ettertjes van andere afkomst. En dat was wat je claimde, en dat was waar ik over viel.

Mijn dank voor het verrichtte zoekwerk en het zelf aangeven dat je inderdaad fout zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
[nohtml]
Alfredt schreef op 20 January 2003 @ 15:39:
met de zelfde statistische berekening kan ik ook laten zien dat LBO'ers crimineler zijn. Dat is net zo hard bullshit, en toch statistich aan te tonen.
[Verhaaltjes uit grootvaders tijd mode]
Ja ja, zo heette dat vroeger: Lager Beroeps Onderwijs!
[/Verhaaltjes uit grootvaders tijd mode]

VBO heet dat tegenwoordig AlfredT :P

Maar voor de rest: zo kun je inderdaad ook aantonen dat het aantal verkochte ijsjes in de zomer verband houdt met het aantal mensen dat verdrinkt, ergo: ijsjes eten vergroot de kans dat je verdrinkt (het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat bij warm weer meer mensen ijsjes eten en meer mensen gaan zwemmen, zodat het er nogal in zit dat er ook meer verdrinken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dido schreef op 20 januari 2003 @ 15:44:

[...]

Een zeer interessante link. Op pagina 11 staat dat in 1998 1 op de 4 delicten door iemand die in het buitenland geboren is, is gepleegd. Er zijn dus in absolute cijfers zeer zeker niet meer criminele Marokkaantjes dan ettertjes van andere afkomst. En dat was wat je claimde, en dat was waar ik over viel.

Mijn dank voor het verrichtte zoekwerk en het zelf aangeven dat je inderdaad fout zat. :)
Het daadwerkelijke aandeel is moeilijk vast te stellen omdat alleen naar geboorteland wordt geregistreerd; jongeren van de 2e of 3e generatie worden dus niet meegerekend.
astu. 2e generatie allochtonen zijn ook allochtonen, en hebben ook een Marrokaanse afkomst. Verder zeg je zelf ook al dat die 1/4 ging om mensen die in het buitenland geboren zijn, dus dank voor het aangeven dat je zelf fout zat ;) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:04:
Ik vind het toch redelijk belachelijk omdat (in mijn ogen) een moderator het niet met mij eens is, ik dan een pushmessage krijg. Machtsmisbruik heet dat.

Euhhhh ja...machtsgebruik heet dat, en die hebben de mods dus niet voor niets gekregen. Dat het in jouw ogen anders ligt kan natuurlijk af en toe gebeuren, daarvoor zou je dan bv. de bemiddelaar kunnen mailen, natuurlijk nadat je eerst gewoon de mod mailt om te vragen of dat nou echt nodig was (wat je dus bv. niet hoeft te doen in zo'n geval, is een LA topic openen).

Als het nou nog ergens over ging ofzo (een ban of OW of weet ik het) dan zou ik hier misschien nog verder over praten, maar als mods al geen PM's mogen sturen omdat dat meteen machtsmisbruik is puur omdat jij het niet met ze eens bent, tja....je hoeft alleen maar op 'ok' te klikken en in het vervolg wat meer te denken om wat in de pushmessage staat!

* Wilke mist even compleet waarom dat machtsmisbruik zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:47:
astu. 2e generatie allochtonen zijn ook allochtonen, en hebben ook een Marrokaanse afkomst. Verder zeg je zelf ook al dat die 1/4 ging om mensen die in het buitenland geboren zijn, dus dank voor het aangeven dat je zelf fout zat ;) :)

Daarom heb ik dus zo'n hekel aan mensen die echt weigeren te begrijpen wat voor cijfers ze quoten:

Jij stelt dat het merendeel, dus >1/2 van de jeugdcriminaliteit voor rekening komt van Marokkanen.

De enige cijfers waar je mee komt noemen 1/4 voor iedereen die buiten NL geboren is. Stel dat de helft daarvan Marokkanen zijn(1/8), en we daarbij nog twee generaties moeten rekenen die hier geboren zijn(x3). Dan nog kom ik maar aan 3/8, dus niet meer dan de helft.

Het zijn dit soort verdraaiingen van simpele cijfertjes die mensen doen geloven in de meest belachelijke dingen, en juist daarom heb ik er zo'n hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
als je kijkt naar het sociale kader waar de meeste criminele allochtonen zich in bevinden. Achterstandswijken, weinig vertier, weinig geld en dergelijke. Dan zie je dat het aantal criminelen onder de allochtonen procentueel gezien ongeveer op het zlfde niveau zit als de autochtonen in de zelfde omstandigheden.

Als je de gehele allochtonen bevolking naast de gehele autochtone bevolking legt zie je dat de allochtonen crimineler zijn. Maar die vergelijking klopt dus niet. Je moet kijken naar personen in de zelfde omstandigheden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:47:

Ja, en inclusief die 2e en 3e generatie komen we over de 50% heen zodat jouw punt bewezen is :?

Ik mis even hoe wat hierboven en in die link staat jouw punt bewijst, maar dat zal wel aan mij liggen :/

En voor de rest: over de definitie van allochtoon kun je natuurlijk lang en breed discussieren, maar volgens de Van Dale is dit de betekenis:
al*loch*'toon (bn.)

1 van elders afkomstig <=> autochtoon
Hetgeen het bestempelen van in Nederland geboren kinderen als allochtoon op zijn minst twijfelachtig maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dido schreef op 20 January 2003 @ 15:55:

[...]

Daarom heb ik dus zo'n hekel aan mensen die echt weigeren te begrijpen wat voor cijfers ze quoten:

Jij stelt dat het merendeel, dus >1/2 van de jeugdcriminaliteit voor rekening komt van Marokkanen.

De enige cijfers waar je mee komt noemen 1/4 voor iedereen die buiten NL geboren is. Stel dat de helft daarvan Marokkanen zijn(1/8), en we daarbij nog twee generaties moeten rekenen die hier geboren zijn(x3). Dan nog kom ik maar aan 3/8, dus niet meer dan de helft.

Het zijn dit soort verdraaiingen van simpele cijfertjes die mensen doen geloven in de meest belachelijke dingen, en juist daarom heb ik er zo'n hekel aan.
Een ander feit, waarvan ik nu geen cijfers heb, is dat, ik dacht 62% van de allochtonen in NL marrokaan is. IIG de meerderheid.
En in de criminele groep zijn marrokanen zeer sterk vertegenwoordigd, staat in het rapport van Justitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:03:
Een ander feit, waarvan ik nu geen cijfers heb, is dat, ik dacht 62% van de allochtonen in NL marrokaan is. IIG de meerderheid.
En in de criminele groep zijn marrokanen zeer sterk vertegenwoordigd, staat in het rapport van Justitie.

Ik raadt je nu toch heel sterk aan WEL de cijfers op te zoeken voordat je post:
Noem dingen alsjeblieft geen feiten als ze zo eenvoudig te weerleggen zijn door eenieder die de letters g,o,l en e in kan tikken...

Het is het CBS maar, maar toch:

http://www.cbs.nl/nl/publ.../artikelen/2002/1081k.htm
Meer dan 90 procent van de islamieten en hindoes heeft een niet-westerse herkomst. Dit betekent echter niet dat de overgrote meerderheid van de niet-westerse allochtonen islamiet of hindoe is. Zo’n 54 procent van de niet-westerse allochtonen in Nederland is islamiet en zo’n 6 procent hindoe.

De islamieten met land van herkomst Turkije zijn met bijna 310 duizend de grootste groep, gevolgd door Marokko met 275 duizend. Samen vormen zij tweederde deel van het totale aantal islamieten in Nederland. Hindoes zijn voor het overgrote deel afkomstig uit Suriname. Bijna 85 procent heeft een Surinaamse herkomst. Daarnaast heeft 10 procent van de hindoes als land van herkomst India.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 18:46

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

http://statline.cbs.nl/St...M=SLNL&STB=G1,G3&HDR=G2,T

284124 / 2964949 * 100% != 62%

edit:

darn, dido was eerder.. :P

[ Voor 21% gewijzigd door gorgi_19 op 20-01-2003 16:19 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:03:Een ander feit, waarvan ik nu geen cijfers heb, is dat, ik dacht 62% van de allochtonen in NL marrokaan is. IIG de meerderheid.
Ja hoor, bijna goed. CBS

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 16:20 . Reden: Beetje traag ik zijn. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

In LA bespreken we het beleid, met klachten over waarschuwingen kan je bij de bemiddelaar terecht. Geen beleid topics die verkapt zijn als persoonlijk verhaal haal topics...

En alles kan een pushmessage "waard" zijn... Ik vraag me af wat je hier nog doet trouwens, je vat alles negatief op en valt zelf ook behoorlijk negatief op, stelt dat GoT dood is en snapt niet waarom op een forum strengere regels zijn met betrekking tot onderbuikreply's of zwaar generaliserende reply's of je wil het niet snappen.

je opent een topic om je eigen verhaal te halen over een pushmessage en vindt dat dat machtsmisbruik is!!!! Denk eens na man! Een mailtje sturen is toch ook geen machtsmisbruik |:(

Sorry hoor...

[ Voor 66% gewijzigd door JvS op 20-01-2003 16:31 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.