Toon posts:

Serial Compaq TFT5010 uitlezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zo"n tft scherm. Ik vind geen nummer op het scherm, maar in de pagina's bij HP over dit scherm staat er dat je over het netwerk de serial nummer zou moet kunnen uitlezen. Hier staat echter geen uitleg bij en na vraag erover op de site antwoorden ze niet.
Weet er iemand misschien meer over een programmatje om de serial van het scherm uit te lezen?
Hartelijk bedankt

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:20
staat dat niet op de doos? of op de monitor zelf? (meestal aan de achterkant)
Ik heb zelf de TFT7020, daar heb je zelf een optie voor.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Wat ook nog wel eens wil helpen is dat je de menu knop voor een aantal seconden ingedrukt houdt. Bij sommige merken TFT komt dan het model- en serienummer tevoorschijn.

Over het netwerk lijkt me eerlijk gezegd onzin. Ik heb veel dingen aangesloten om mijn netwerk, maar mijn monitor is daar geen onderdeel van.
Je kan idd met compaq insite manager veel uitlezen, maar of daar de monitor bij zit lijkt me stug.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het zit inderdaad in het menu
Bedankt voor de snelle hulp

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het was dus nog niet afgelopen.
Zal eerst heel het verhaal eens vertellen.
Ik heb een scherm met een plek in het beeld. Niet zo vreselijk storend, maar tijdens games en filmpjes valt het wel hard op.
Ik dacht dus: misschien eens vragen achter garantie. De sticker is van de achterkant af, dus eerst vragen hoe ik best aan serialnummer kon raken. Dat lukte. Garantie tot maart 2004 :).
Mailtje gestuurd op site van Hp, mailen me terug dat ik daar en daar drivers kan afhalen, als het niet werkt moet ik bellen naar Belgische support om te laten vervangen. Nu ja, het is niet softwarematig, dus ik bellen naar nummer. Vragen ze daar naast de Serial Nummer ook een sparepart nummer, een manufact. date en nog iets van assembly nummer.
Die heb ik natuurlijk niet, want sticker is van scherm af.

Kan ik nu mijn garantie vergeten?
Dat kan toch niet, want serial nummer zegt dat ik er nog heb.
Wat kan ik best doen? Eerlijk vertellen dat sticker eraf is? Gaat dat een probleem zijn? Of stoppen met hopen op vervanging?
Bedankt voor de raad

Verwijderd

Geen Idee, meestal staat er een stikker op de onderkant van dat tftje zelf, heb er zelf zo'n 450 op mijn werk staan
Pagina: 1