Toon posts:

[NGC] Wat gebeurt er met Killer Instinct?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou in "het grote Gamecube topic" niet abrupt van onderwerp veranderen, dus vandaar dat ik even een topic open om deze vraag te stellen:

Weet iemand hier of Killer Instinct nog naar de Gamecube komt? Toen Rare nog spellen maakte voor nintendo las ik het bericht dat dat wel zou gebeuren: [rml][ GC] Killer Instinct 3 aangekondigd[/rml]

Nu kan ik me de volgende scenario's voorstellen:

1 - Nintendo heeft de rechten op KI, dus ze laten het spel door een andere developer maken.
2 - Rare heeft de rechten op KI, dus de Xboxers kunnen gaan genieten.
3 - Er komt helemaal geen KI voor de Gamecube of de Xbox.

Ik hoop dat nummer 1 het geval is, maar wie weet hier meer over???

Ik zag trouwens op de Gamecube release lijst voor 2003 dat KI er in ieder geval niet bij staat :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mag je gerust in het grote gamecube topic stellen hoor...

Ik denk zelf dat het optie 2 gaat worden. Killer Instict was altijd al van rare geweest en niet van nintendo :? Correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet is er nog geen Killer Instinct aangekondigt, zowel niet voor de Xbox als voor de GC maar ik denk dat als er een nieuwe versie komt dat ie voor de Xbox komt want volgens mij zijn de figuren voor KI door Rare zelf bedacht en niet door Nintendo

100% zeker ben ik niet maar op http://www.rare.co.uk/ kan ik nix over KI vinden en op www.nintendo.com ook niets dus ik ben bang dat er voorlopig nix uitkomt

Edit:
3 Dagen na het nieuws voor KI op de GC werd het nieuws al ontkend door Rare zelf en op IGN is er ook nix over te vinden
Ik ben bang dat ie nooit uitkomt :/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killer Instinct is in elk geval IP van Rare zelf, niet van Nintendo...net zoals Perfect Dark. Dus ik geef de X-Box meer kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van rareware.com (scribes om precies te zijn).

Iemand vroeg hoe het nu zat met die franchises en dit was hun antwoord:
Okay, let's see. It can get a bit confusing, but basically, as you say, the DK and Star Fox properties have always been Nintendo's and will remain that way, along with any franchise games that we produced. Pretty much everything else reverts to Rare, including KI, Banjo, Conker, PD, Blast Corps and JFG (but not GoldenEye, obviously, as the Bond licence is neither Rare's nor Nintendo's). Any of these characters and franchises could return in the future alongside original titles such as Kameo, though as to which of them actually will, your guess is as good as mine. And I'm not just saying that - your guess really is as good as mine.
Killer instinct is nog niet aangekondigt maar mocht dit gebeuren dan zal hij dus 100% zeker Xbox exclusief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:32:
Van rareware.com (scribes om precies te zijn).

Iemand vroeg hoe het nu zat met die franchises en dit was hun antwoord:

Killer instinct is nog niet aangekondigt maar mocht dit gebeuren dan zal hij dus 100% zeker Xbox exclusief zijn.
[optimist mode]
Nix is 100% zeker
Misschien koopt Nintendo Rare wel terug 8)7 8)7
[/optimist mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is gewoon fokt-op dus :(

Echt jammer. Killer Instinct is gewoon een top-spel die voor de console waarvoor hij uit zal komen zeker geld in het laatje zal gaan brengen. Ik kan me vanuit economisch oogpunt dus niet voorstellen dat er geen KI zou komen.

Als ik even mag speculeren, dan zit de kans er dus dik in dat Rare KI voor de Xbox aan het ontwikkelen is en die houden ze waarschijnlijk achter de hand om op een strategische tijd aan te kondigen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:54 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mega kick!

Is er ondertussen nog iets bekend over een eventuele derde KI ?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ergens vorig jaar stond er op de achterkant van EDGE (onder next month) een afbeelding van KI.
Ik verwacht dat het een van de games die Rare in ontwikkeling heeft voor de xbox 360 is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Als je daarover naar rare mailt ga je daar vast geen deftig antwoord op krijgen zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Rare heeft officieel aangegeven (of bevestigd) dat ze werken aan een nieuwe game (geen KI) + een nieuwe Banjo.
Of KI is geheim in ontwikkeling (en laten ze op de E3 zien) of er zijn alleen nog maar plannen en ze wachten tot later.

Rare blijft rare he, altijd lekker vaag en geheimzinnig.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Toch jammer. Als KI xbox360 exclusive zou zijn, was het voor mij DE doorslag geweest om zoon ding aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Little Bear schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:49:
Toch jammer. Als KI xbox360 exclusive zou zijn, was het voor mij DE doorslag geweest om zoon ding aan te schaffen.
Als ie komt word hij sowiso exclusive.. dus nog maar even afwachten. Ik denk wel dat Microsoft Killer Instinct graag ziet komen op zijn console, dus daar zal het niet aan liggen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-10 08:02

mokumouse

LOLstoel User

Allemaal leuk dat gespeculeer. Ben vroeger ook groot fan geweest van KI. Heb hem voor de SNES nog liggen. Voor de N64 had ik hem ook. Echter denk ik wel ,dat als KI word gemaakt voor de XBOX/NGC/whatever dan moet het wel weer de zelfde insteek hebben als de SNES versie. De N64 versie was al stukken minder als je het mij vraagt (semi 3d etc. nieuwe caracters brachten niet veel extra's).

Dus tis sowieso maar afwachten als ie uitkomt of ie dan weer net zo goed en iniutief is als de SNES versie, dus het linking system enzo. Als dat niet het geval is dan zou die nog wel eens wegvallen tussen de andere fighting games.

Daarnaast is het ook nog de vraag of de naam nog steeds zo impact heeft als vroeger, er zijn ook zat mensen met een xbox die toen die KI franchise werd gestart nog niet/nooit hebben/hadden gegamed.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hopelijk gebeurt er niets met Killer Instinct zonder een upgrade van het fighting system. Zelfs in zijn hoogtij dagen was Killer Instinct marginaal. Het heeft gewoon niet de diepgang van Street Fighter III of KOF. Het is niet voor niets dat Killer Instinct nooit in Japan is uitgebracht. Dat zegt toch wel iets.

Ook moet je niet teveel verwachten van Rare op de Xbox. Microsoft heeft alleen de franchise van Rare gekocht. Alle originele programmeurs die voor de SNES-magie zorgde zijn daar allang weg. Kijk maar hoe Kameo is geworden... gewoon een platformer van 13 in een dozijn.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb me gisteren dan toch maar een xbox gaan aanschaffen, en meteen Kameo derbij. Ik moet zeggen dat dit toch aardig in de buurt komt van de vroegere Rare games al la DKC en Banjo. Maar je hebt gelijk, Rare is Rare is niet meer. Kijk naar die Perfect Dark op xbox en je moet moeite doen om je braaksel binnen te houden.

Ik denk dat de naam Killer Instinct toch nog wel eens succes kan brengen. In Japan is het niets geworden, maar het spel had (zeker in de eerste versie) een typisch westerse uitstraling. Ik denk dat ik dit aan de liefhebbers niet moet uitleggen. Feit is wel dat KI populair is geworden bij een groot publiek, in de tijd dat Streetfighter en Mortal Kombat hun hoogdagen hadden.

Nee laat Rare KI maar uitbrengen. Dat gaat een van hun topreleases zijn kwa verkopen. Een hoop gamers uit de KI tijd hebben nu of gaan een xbox halen, en die zitten te smachten op die game.

Maar eerst maar afwachtgen of hij wel uit komt...

Pagina: 1