if broken it is, fix it you should
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Verwijderd
www.yeongyang.com

Je kan hem bestellen via de IA die ik organiseer, klik op de onderstaande link voor meer info. Hij kost 190 euro excl verzendkosten.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 18:21 ]
Verwijderd
gekocht eerst bij de zaak advies gevraagd in een mailtje
(verkoop@startup-it-service.nl) en kreeg toen goed overzichtje met hoe en wat
niet al te duur en snel.
Mischien een tip ?
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Wietse op 20-01-2003 19:19 ]
check, dank je, dit zocht ik
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
en dan met plexi oid dicht maken
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 09:05 ]
Lijkt mij de meest optimale manier aangezien je dan echt precies hebt wat je wil, alleen niet iedereen kan dat dus. Maargoed dan moet het topic ook naar CME toe...Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 09:05:
zelf bouwen? net als ReseTTim gedaan heeft![]()
[afbeelding]
en dan met plexi oid dicht maken
To be determined...
Verwijderd
ik ben zelf met een bestaande kastconstructie bezig die ik nog nergens heb gezien qua uitvoering, maar met een beetje fantasie kun je er alles in plaatsen en heb je nog alle ruimte van de wereld over.
helaas is mijn homepage niet up to date en staan er nog niet alle foto's op maar je hebt misschien wel een idee van hoe het er uit zou moeten gaan zien.
de luchtstroming word optimaal zoals hij nog nergens op het net is getoond, met een minimum aan fans.(2 op de rad. en 2 in de voeding)
de warmte aan de bovenkant in de kast word afgezogen door de voeding, mits de fans draaien ivm de afgegeven warmte.;)
voor de andere luchtstroom zorgen de 2 fans op de rad.
als alles klaar is laat ik jullie het eindresultaat wel zien.
succes er mee.
http://users.pandora.be/edwin.smits/
Verwijderd
Ja, dus ik mag ook zeggen dat ik denk dat de kast niet van stevig matriaal is gemaakt?
Ach, voor het type kast issie ook niet echt duur....
Bij een chieftec is de hele kast behalve het frontpannel van staal dat zal bij die cube dan wel minder dik staal zijn omdat het een kubus constructie is heb ik zo het gevoelVerwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 10:17:
Mag ik zeggen dat die kast evenveel weegt als m'n Chieftec Midi en ongeveer dubbel zo breed is?
Ja, dus ik mag ook zeggen dat ik denk dat de kast niet van stevig matriaal is gemaakt?
Wanneer maak je het verhaal af op je site ik vind het nogal intresant maar het stopt in eens
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Net als jouw (en mijn chieftec) is die (en mijn cube, ja ik heb er ook een) ook van staal gemaakt. De kubus constructie verstevigd het geheel alleen maar. In het midden van de case, van onder naar boven, zit een ijzeren plaat. Daar schroef je je mobo tegen en die plaat is echt geen stukje aluminiumfolie.Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 10:17:
Mag ik zeggen dat die kast evenveel weegt als m'n Chieftec Midi en ongeveer dubbel zo breed is?
En het doel van die cases is om ergens neer te zetten en er dan met je tengels van af te blijven. Tis een servercase en servers laat je doorgaans op hun plaats staan.
Daar komt nog bij dat die kast niet even hoog is als jouw Chieftec. Het gewicht van de Chieftec zit dus in de hoogte. Het gewicht van de cube zit in de breedte.
Jouw argument dat deze case dus niet echt van stevig materiaal gemaakt zal zijn slaat dus nergens op.
No hard feelings btw
[ Voor 21% gewijzigd door max op 21-01-2003 16:48 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.