Toon posts:

[XP] display settings verneukt na restart *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht met search naar vergelijkbare problemen maar kan er niks over vinden. Ik zit met hetvolgende probleem. Ik heb net winxp geinstallerd en daai detonator 40.72 met geforce 2 kaart. Als ik een programmatje heb geinstalleerd en ik restart dan gaan me display settings helemaal verhaspelen. pas na een 2de restart is het weer normaal. Wat kan ik hier aan doen?

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Het lijkt mij het handigste om de vorige detonator drivers terug te zetten, als je daar geen problemen mee had...

-Pwn the day-

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik dus niet meer. Was na format c:

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oude versies zijn te vinden in de meuktracker.

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, over welk OS hebben we het hier?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
winxp, staat in de eerste tekst. Maar wat ik niet begrijp is dat ik aleen deze bug heb. geforce 2 kaarten en de officiele detonator 40.72 die zouden samen toch zoiets niet moeten veroorzaken. En daar zou toch post over moeten te vinden zijn dan? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

www.guru3d.com

alle detonators en detonator destroyer (de enige manier om detonaters ECHT van je systeem af te halen)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Blij te horen dat niet alleen dit probleem heb. Maar ik denk niet dat iets te maken heeft de detonators.

Ikzelf heb een XP1800+, GeForce2 met WinXP SP1 en heb sinds enkele weken hetzelfde fenomeen, maar het is minstens 3 maand geleden dat ik de detonator (30.82) nog eens heb geinstalleerd.

Fenomenen die optreden
- WinXP theme setting gaan verloren (Ik kies Silver, maar na een reboot staat het steeds weer op Blue)
- Screensaver setting gaat verloren.
- Recycle Bin is corrrupt (enkel bij de eerste file die wordt verwijderd)
- Logon duurt 90sec (WinLogon is alleen goed voor 40sec, opgemeten met BootVis een toolje van Microsoft)
- ie Settings ivm Temporary Internet Files gaan verloren
- Nero Burner geeft een fout op het einde van het process (Kan bestand niet verwijderen), maar de CD is niet corrupt (gelukkig)
- autoupdate detecteert updates, maar download ze niet
- ...

Ik denk eerder in richting van een corrupte registry ofwel access rechten op bepaalde delen van WinXP. Nieuwe users die worden aangemaakt hebben dezelfde problemen.

PS : Ik bereid mij nu al mentaal voor op een "format c:", tenzij men hier de oplossing weet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 01:02 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ah ja, ik zal hem even aan je topictitel toevoegen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm, ik heb geen zin in een format c: Denk je dat het aan de sp1 ligt dan?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik ben er uit. Ten eerste is het verstanig detonator 29.xx drivers te installeren want daar draait een geforce 2 het beste op. Toen ik heb de refreschrate op 85 hx gezet bij een 1100 beeldrsolutie en weg is het probleem.
Succes.

Verwijderd

Problemen opgelost na het installeren van Win XP - SP1. Dus toch geen format c:

:) :) :)
Pagina: 1