Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kastkabels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn kabels in de kast graag gaan intapen met zwarte tape om ze een beetje weg te werken. Ik weet alleen niet of dat wel zo slim is ivm warmte enzo.

Verwijderd

kan makkelijk
en je kan ze ook altijd nog bij elkaar binden met een klitteband bandje.
die zijn daar speciaal voor

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

kan prima hoor, die kabels worden niet zo warm :) Zou alleen geen uiteinde in de buurt van een fan stoppen, zal je altijd zien dat het een beetje loslaat en die fan in vliegt ;)

Verwijderd

daar zijn speciale kabelmeshes voor en het is juist beter voor je airflow dus prestaties kunnen alleen beter worden :)

ik raad je toch Rounded IDE kabels aan Veel mooier :

Btw, is hier niks over te vinden? :?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:24
Ik denk dat de warmte het probleem niet zal zijn. Maar of het een schoonheids prijs verdient? Het is iig een stuk mooier als alles maar los laten hangen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 13:46:

Btw, is hier niks over te vinden? :?
mensen zoeken tegewoordig niet meer
om elk klein vraagje nieuw topic openen :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet alleen de IDE-kabels, dat zijn al rounded cables. Ik bedoel meer de andere kabels in de kast zodat het wat geordener lijkt en dan gelijk allemaal in een kleur(zwart) en wat minder ruimte in neemt. dus van audiokabeltje tot de witte kabels van mijn d-led(MSI Moederbord) en gewone stroomkabels

Verwijderd

ja dat kan gewoon !....

Verwijderd

Topicstarter
Dat is alles wat ik wou weten, Thanks

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:07
geen probleem, als je maar een beetje fatsoenlijke tape gebruikt...

niet van die tape die na een paar maanden loslaat, want dan krijg je rotzooi in je kast :)

Verwijderd

De meeste tape laat na een paar maanden een plakkerige laag achter op je labels. Als je dan ooit eens de plakband eraf haalt heb je zeer vettige kabels die blijven plakken :?
Je kunt beter kabelbundelbindbandjes (tiewraps, hoe schrijv je dat??!!!) gebruiken. of inderdaad zo'n kabelmesh.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Waar haal je eigenlijk kabelmesh?

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

megaleo schreef op 20 January 2003 @ 17:05:
Waar haal je eigenlijk kabelmesh?
Er komt waarschijnlijk binnenkort weer een IA van PureOptical waar je dus cablemesh kan bestellen. GoT in de gaten houden dus ;)

System specs

Verwijderd

no problemo, mon ami!
Pagina: 1