Toon posts:

Kwaliteit koeler GF4MX440

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de kwaliteiten met het koelertje dat geleverd wordt bij een Mercury GF4 MX440 64Mb DDR (Norrod)?

Ik wil graag overclocken maar het koelertje lijkt mij niet geweldig. Het is een zilverkleurig geval dat een beetje plastic-achtig aanvoelt.

Ik ga wel over op waterkoeling (is nog in ontwerpfase) maar ik kan haast niet wachten met overclocken.

Verwijderd

Heb je misschien een pic ervan die je hier kunt posten? Verder heb ik zelf nog nooit ervaringen gelezen met die kaart.

Verwijderd

Een GF4 MX440 word van zichzelf niet echt heet. Dus een allermachtige koeler zal er niet opzitten. Spire heeft losse koelers en lichamen voor op de GPU maar ook het geheugen. :D

Verwijderd

Topicstarter
UHm.. een foto, daar had ik ook eerder aan kunnen denken 8)7

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0RQDpAtMTSZhj9kye3xxjcx3Tbow10SQxTOFMq8wIsU3xSdyRqdcurZKgaXE6Cq4UlKMVyA0YB1tMmsAyFgDXkeeen4HN!D59glWx6D5z3Ow/IM002150.jpg?dc=4675406218940153042

Verwijderd

Tsja.. Misschien niet de beste koeler maar voor een Geforce 4 MX genoeg. Als je echt die hard wilt klokken kun je beter een andere nemen.

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Mja tis niet super natuurlijk maar wel genoeg voor een beetje overclocken, ik zou iig wel heatsinks op het geheugen zetten als je dat ook wil oc-en.

\_Specs_/

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
dit is GoT mensen! 8)
dus, wat gaan we er aan doen? :)
juist! :D
1. die oude heatsink eraf halen :9
2. we gaan zorgen voor een nieuwe / oude grotere heatsink, what ever dan ook! :> en evt. een mooie 80mm casefan
3. we gaan die heatsink mooi op maat maken als het moet en monteren m op de core van je gf4mx :9~
4. dan moeten we nog denken aan het geheugen, een paar Mhz meer is altijd mooi meegenomen! :7
5. we zagen dat kleine geval wat er eerst op zat in kleine blokjes die op je geheugen passen, midden op het geheugen een heeeeeeeeeeeel klein beetje artic silver en dan een piep klein beetje superlijm aan de buitenkant op 2 puntjes ofzo, dan het heatsinkje erop! 8)7 doh! :) zorg wel dat er geen artic silver of wat dan ook op de pinnetjes komt..dan is dat chipje dood! :/

nah, tweakmode deactivated :(
studeermode activated... :|

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me eigenlijk iets wat je het snelste zelf merkt, je hebt de kaart aan je post te zien zelfs al thuis liggen. En dan kan je altijd nog een andere fan/heatsink erop zetten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.