Er is hier een oude server uit het netwerk gehaald. Geregeld krijgen mensen hier op de zaak zo'n geel ballonnetje met de mededeling: "You are working offline on 'Hoofdkantoor-07' and may continue working normally. Changes to any offline files will be copied back to 'Hoofdkantoor-07' when you synchronize."
Deze melding kan geen kwaad, maar het is wel vervelend. Is er een manier dat we deze melding kunnen kwijtraken door het register aan te passen? Die sleutel kan dan in het logonscript worden meegenomen. Ik heb ooit zo'n sleutel gevonden voor een mededeling over dat je HD vol raakt. Dat werkt perfect, maar hier kan ik ff zo gauw niks over terug vinden.
Deze melding kan geen kwaad, maar het is wel vervelend. Is er een manier dat we deze melding kunnen kwijtraken door het register aan te passen? Die sleutel kan dan in het logonscript worden meegenomen. Ik heb ooit zo'n sleutel gevonden voor een mededeling over dat je HD vol raakt. Dat werkt perfect, maar hier kan ik ff zo gauw niks over terug vinden.
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza