Toon posts:

Thomson adsl ethernet tweak

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik hier dezelfde hack gebruiken als bij die alcatel (oud stijl) modem??

Zo niet, kunt iemand mij refereren hoe ik dat wel kan tweaken??

Velen Dank.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat wil je tweaken aan die modem dan ?

De Thomson ethernet (alcatel 510(i)) is al een router.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil van me abbonement van basic (home) naar fast tweaken (pro), en vroeg me af hoe dat moest en of je het dan op dezelfde manier moet doen als de oude alcatel ethernet modem.
Thnx

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Da kan niet denk ik hoor... Bedoel je dat je van 768 naar 1536 wil gaan (van adsl basic naar adsl fast)?
Dan moet je toch echt bij je provider zijn hoor....

Verwijderd

das knap

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
je kon je alcatel tweaken naar de alcatel pro versie je abbo bleef helaas gewoon hetzelfde je abbo van basic naar fast tweaken is helaas aleen mogelijk door de kpn en je provider meer geld te geven
door je alcatel te tweaken kreeg je gewoon wat meer functies zoals auto inloggen dhcp nat firewall enz

[ Voor 23% gewijzigd door stamp op 20-01-2003 12:51 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

Topicstarter
maar op zo'n site www.burring.com (ofzow) staat dat eht wel kan, zonder de abbo te veranderen.
een vriend van mij heeft bij mxstream basic (half jaar geleden) een downloadsnelheid van 55 kb per sec naar 70 per sec kunne opvoere door middel van die tweak.

Dus dat gaat hier niet bij??
thnx

Verwijderd

je moet al de server weten te vinden die jou lijn remote configureert en dan moet je die al haxen dat ie jou meer BW gaat geven:| lijkt me sterk

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 18:48
Misschien gaat het lukken door je windows-instellingen te tweaken, zoals op bv. op http://www.speedguide.net vermeld, dit heeft bij mij ook behoorlijke invloed gehad (@home kabel). En testen kun je proberen op http://www.mordax.nl

Maar je kunt je modems tegenwoordig niet meer tweaken zodat ze sneller gaan, dit gebeurt tegenwoordig gewoon bij de ISP.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 12:53:
maar op zo'n site www.burring.com (ofzow) staat dat eht wel kan, zonder de abbo te veranderen.
een vriend van mij heeft bij mxstream basic (half jaar geleden) een downloadsnelheid van 55 kb per sec naar 70 per sec kunne opvoere door middel van die tweak.

Dus dat gaat hier niet bij??
thnx

KPN heeft de snelheid van Basic verhoogt naar 768kbit. Vandaar dat ie nu 70KB/sec haalt. Maar dat heeft [n]niets[/b] met je modem te maken.

En daarnaast: Jou modem is al getweaked.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.