Toon posts:

Newbie vraagje over copperjet810/speedtouch home

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb me net aangemeld voor een adsl abbo bij Demon, maar omdat mijn Pa denkt dat hij voor een prikkie aan een madem kan komen heb ik die niet erbij genomen. :) Wat me niet helemaal duidelijk is, is of die copperjet en speedtouch home modems nou wel of niet een ingebouwde router hebben. Zo ja, heb ik dan voor de speedtouch home nog een hub nodig? Hij lijkt namelijk 4 aansluitingen te hebben voor netwerk kabels. Alvast bedankt voor de hulp.
JJ

Verwijderd

wat is een madem :?

Koop maar een US Robotics Router... Die zijn de beste!!

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 12:33:
wat is een madem :?

Koop maar een US Robotics Router... Die zijn de beste!!
Ja goed onderbouwt.

En volgens mij zit er standaard geen routersoftware op de 810 maar is die er wel op te zetten.

Kijk anders even op de site van Allied data daarvoor.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 12:31:
Hey,
Ik heb me net aangemeld voor een adsl abbo bij Demon, maar omdat mijn Pa denkt dat hij voor een prikkie aan een madem kan komen heb ik die niet erbij genomen. :) Wat me niet helemaal duidelijk is, is of die copperjet en speedtouch home modems nou wel of niet een ingebouwde router hebben. Zo ja, heb ik dan voor de speedtouch home nog een hub nodig? Hij lijkt namelijk 4 aansluitingen te hebben voor netwerk kabels. Alvast bedankt voor de hulp.
JJ
De Copperjet 810 (die heb ik ook, ook Demon) kan ook dienen als Router, dus Router en ADSL modem in 1. Voor alle info die je nodig hebt: http://www.allieddata.com...menu=product&productid=44 (handleiding, firmware etc)

De modem staat trouwens standaard niet op routing.