Toon posts:

CS vs SOFII

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van het weekend naar een LAN geweest. 300Man en 85% speelde CS. Nu kom ik daar als DIE HARD SOFFER en vind het toch wel een beetje jammer.

Waarom spelen mensen nog zo vreselijk veel CS?

Nadelen:

Zie er niet meer uit.
Cheaters.
Ventjes lopen als apen.
Zie er niet uit.
Iedereen gaat zitten als ze gaan schieten :S
1 Schot en je bent dood :P

Voordelen:
Dunno plz tell me!

AUB geen geflame maar een normale discussie! IK snap er namelijk echt geen hol van!Kom nou niet met OMDAT HET VETTER IS waarommmmmmmmm

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
veel mensen spelen het nog dat het bijna geen hardware eisen heeft weinig.. en dat er goede gameplay in zit... verder vind ik zelf de graphics wat minder en de cheaters :(
demo 1.6 is graphics ook bijna het zelfde btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gameplay vind ik persoonlijk gewoon veel lekkerder. En ook omdat er vaak updates zijn van de game blijft het spel ook afwisselen. Het gene wat wel idd jammer is zijn de cheaters, maar daar doe je moeilijk wat tegen tegenwoordig. Maar ja wat kan ik zeggen ik speel CS ook al een tijdje. Ik vond SOF II nix eerlijk gezegt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk idd dat de hardware 1 van de dingen is waarom mensen CS spelen! En SOF II heeft nu ook al een aantal goede updates gehad. Als ze nu eens Punkbuster voor CS maken dan zou het al een stuk speelbaarder worden. Nieuwe engine voor die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een groot voordeel van CS is natuurlijk dat het bijna op elk systeem gespeeld kan worden...
een paar jaar geleden had ik nog een pentium 166Mhz en daar liep hij zelfs perfect op.
SOF vond ik direct de eerste keer dat ik het speelde een k*t spel... Het liep totaal niet en de verdere gameplay vond ik ook niet echt geweldig.

Nee doe mij maar CS :9~ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 12:39:
Ik denk idd dat de hardware 1 van de dingen is waarom mensen CS spelen! En SOF II heeft nu ook al een aantal goede updates gehad. Als ze nu eens Punkbuster voor CS maken dan zou het al een stuk speelbaarder worden. Nieuwe engine voor die game.
Er was een punkbuster voor CS......
alleen Valve anti cheat werkt veel beter

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lage hardware eisen daar ligt het gewoon aan. Zelfs op brakke pc kan je nog cs spelen. Ik ben ook al een tijd geleden afgehaakt met cs. In de tijd van de 3ghz en videokaarten met 6x fsaa vind ik cs gewoon niet meer kunnen. Zat andere spellen bieden nu dezelfde gameplay.

Cs is grafisch gewoon dikke elende. Lijkt wel of je in een auto zit en over het veld rijdt bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik raar vind is dat echt die CSers meestal wel dikke pc's hebben? IK heb een dikke PC om gewoon alle spelen te kunnen spelen. Maar over grafisch zijn we het eens gewoon dikke bagger.

Maar waarom lopen die ventjes als apen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

vind gewoon de gameplay veel lekkerder en de graphix zijn ook niet zo erg hoor.... sof mag dan wel veel toeters en belletjes hebben maar vind ut nie lekker spelen. ieder zijn ding toch :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Weet je hoeveel mensen er zijn die een krachtig systeem hebben en nog steeds cs spelen? ;)

Juist, genoeg ja, het gaat nog altijd om de gameplay. Graphics interesseren me niet zoveel. Natuurlijk vraagt het oog ook wat :), maar als de gameplay geen kont aan is dan hoeft het voor mij ook niet.

Dat jij met cs in een schot dood bent komt omdat je er geen zak van kan >:). Cs moet je echt leren.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sof poppetjes lopen ook niet helemaal normaal hoor (het lijkt net of ze een stok ingeslikt hebben :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is denk dat CSes niet zo makelijk over willen stappen omdat geen enkel spel op CS lijkt qua besturing! Ik ging even een potje SOFFEN tegen een CSer en die gast ging elke keer zitten als ie ging schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 12:53:
Probleem is denk dat CSes niet zo makelijk over willen stappen omdat geen enkel spel op CS lijkt qua besturing! Ik ging even een potje SOFFEN tegen een CSer en die gast ging elke keer zitten als ie ging schieten :)
wat een n00b dan. dat is alleen verstandig in sommige gevallen. voor de rest moet je snel strafen en precies op de dooie punten schieten. (met dooie punten bedoel ik het moment dat je terug strafed en op dat moment sta je heel kort volledig stil).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

executor schreef op 20 januari 2003 @ 12:57:
wat een n00b dan. dat is alleen verstandig in sommige gevallen. voor de rest moet je snel strafen en precies op de dooie punten schieten. (met dooie punten bedoel ik het moment dat je terug strafed en op dat moment sta je heel kort volledig stil).
Zitten is helemaal nog niet zo slecht hoor, als je door een gebouw loopt en iemand schiet op je dan kun je niet strafen en moet je wel zitten, iedereen mikt namelijk hoog op het lichaam en als je bukt dan ben je natuurlijk kleiner en lastiger te raken. :) Ik pas het ook vaak toe in SoFII en weet dat je dan de grootste kans hebt om het er levend vanaf te brengen.

Ik heb ook altijd CS gespeeld en op een gegeven moment ben ik ermee gestopt omdat zelfs op mijn favo servers gasten rond liepen waarvan je niet wist of ze exctreem goed waren of gewoon een cheat gebruikten, en als je weet dat het niet aan jezelf ligt en toch vaker afgeschoten wordt dan normaal dan ga je vanzelf twijfelen. Als je dan overstapt op SoFII als CS'er zijnde dan gaat er een wereld voor je open.

Nu moet ik zeggen dat SoFII ook niet vrij is van cheaters want die lopen er alweer genoeg rond maar het valt nog steeds mee. Zelf ben ik gek op Team Deathmatch omdat dit leuker is dan het spelen van een missie of gewoon Deathmatch. CS, ik heb het er nog wel op staan maar spelen doe ik het niet meer. Alleen als ik op een LAN ben dan speel ik het nog omdat ik dan tegen vrienden en bekenden speel wat het dan nog leuk houdt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
ik buk ook bijna altijd als ik ga schieten dus dat heeft nix met noobheid te maken.
Kheb es de demo opgestart van sof2 en wat een bagger gameplay. CS speelt gewoon erg lekker en sof voelde erg houterig ofzo aan en die wapens knalde gewoon niet lekker snel en soepel zoals in cs. En dat veel mensen nog CS spelen heeft volgens mij helemaal nix te maken met de lage systeemeisen maar met het feit dat de community erg groot is en veel mensen in clans zullen niet zomaar stoppen.

Nog ff over cheaters etc. Als je een tijdje speelt en je kijkt bij die gozer in eyes dan weet je gewoon of ie cheat ofniet. Das gewoon ervaring zeg maar. Daarnaast ken je de meeste namen wel van de goede spelers.

[ Voor 19% gewijzigd door rove op 20-01-2003 13:15 . Reden: add! ]

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ikzelf heb alleen maar SoFII singleplayer gespeelt, dus niet MP en uiteraard CS ;)

Maar, ik dacht dat SoFII eigenlijk toch wel vooral raggen is op tegenstanders, zonder heel voorzichtig eerst om hoekjes te kijken en dan met 1 schot iemand's hooft eraf te schieten, wat bij CS toch meer is.

Of is SoFII MP dat wel, zoals CS?

Zo niet, dan vind ik het maar appels met peren vergelijken.. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

In SoFII kun je ook tactisch spelen net als CS, je hebt gewoon meerdere gametypen maar het beste is ook gewoon sneaken (behalve bij deathmatch-varianten of capture the flag). Wat dat betreft kun je jezelf prima vermaken in SoFII maar wat betreft de gameplay, dat is een gevoelskwestie, het is natuurlijk anders als CS en dus kun je verwachten dat je ook anders loopt enzo.

Ik heb mijn key-bindings hetzelfde gelaten zoals ik ook CS speel, dan heb je nog het idee dat je op dezelfde manier speelt. :) Tja, je houdt ervan of je vindt het niets, dat blijft toch altijd een persoonlijk iets lijkt mij. 80 mensen kunnen zeggen dat iets een superspel is maar als je vindt dat de gameplay niet lekker is dan blijf je daarbij. Net als BF1942, het is een prachtig spel maar die gameplay is toch wennen, zo kun je niet alle knoppen lekker indelen waardoor je toetsen moet binden waar je nog nooit mee hebt gespeeld. Hetzelfde geldt voor SoFII en CS, er zitten verschillen in waar je aan moet wennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 20 January 2003 @ 12:57:
[...]

offtopic:
oh.. jouw manier van bewegen heb ik nooit gedaan. ga ik wel vanavond ff oefenen

meestal ren ik gewoon lekker rond. als ik ik iemand tegen kom vertraag ik mijn loop [Shift] begin een strafe. en mik op de voetjes.. 1 burst met 4 kogels en het is afgelopen. btw ik koop noooit smg. alleen ak47, m4, deagle,.. met deagle ga altijd voor de headshot. alleen de 1st kogel uit de deagle is bij mij accuraat.

heb nooit sof gespeeld. maar over cs.. lage pings!!!(veel csers hebben modem) lage systeem eisen!! makkelijk om zelfs op een pentium 1 te spelen. GRATIS!!. gameplay is makkelijk. de actie is spectaculair en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00
die cheaters vallen ook reuze mee zolang je op de goede servers komt hoor. verder maken de graphics ook weinig uit, zolang de gameplay maar goed is.
Dat zitten went wel.
en je bent niet in 1 schot dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
kijk CS is in zijn genre vrij origineel! a: simpel weg vanwege het feit hij de 1ste was :) en b: het heeft een sfeer over zich die ik bij CS clonen als New World Order en Global Operations en verdere klonen als die meuk mod van UT enzo nog niet gezien heb!

en naar mijn mening is de gameplay echt subliem! een betere gameplay dan die van HL/CS heb ik nog niet gezien (voor het shootergenre he!)

en maar dit is denk ik persoonlijk als we SOF2 nemen zijn de maps vrij onoverzichterlijk en groot (bij CS zitten natuurlijk ook wel uitzonderingen hoor) zelf speel ik zo nu en dan ook wel eens SOF2 maar de map opbouw enzo van CS regeert toch wat meer zoiezo qua overzichtelijkheid! Neem bv een map als DE_Dust of DE_Aztec je kan echt perfect goede tactics ervoor bedenken ook al ben je met weinig man... je hoeft je niet suf te lopen zoeken naar elkaar zoals bij SOF2 vrij vaak het geval is...

en tsja dat van de vele cheater helaas is dat waar! (natuurlijk afhankelijk van de server waar je opzit)

het bukken bij CS is alleen zodat je minder goed te raken bent en zodat je beter kan mikken! dit doe ik ook trouwens bij SOF2.

en het is absoluut niet zo dat je met 1 schot dood bent! dit is alleen met de AWP zo of als je een headshot krijgt maar dat is ook zo bij SOF 2 zo

zelf heb ik ook een dik systeem maar jah die gameplay en de sfeer maken echt een hoop goed! en de graphix tjsa er zijn ergere dingen in het leven ;) en als je echt intensief aan het spelen bent merk je het niet en het is alleen maar een voordeel als je een dikke videokaart en CPU enzo heb :)

kort gezegt naar aanleiding van verschillende reacties hier CS is en blijft regerend kampioen :)

hopelijk bent u hierbij voldoende geinformeert :P

[ Voor 13% gewijzigd door BOCmetalhead op 20-01-2003 13:46 ]

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zie er niet meer uit.
Moet alles er perfect uitzien :? En CS is al meer dan 3 jaar oud en toch vind ik het er nog steeds goed uit zien hoor...
Cheaters.
Dat is inderdaad één van de grote nadelen, maar er wordt vaak erg overdreven over het aantal cheaters.
Ventjes lopen als apen.
Ik weet niet hoe jij denkt dat apen lopen, maar een aap loopt toch net ietsje anders :P
Zie er niet uit.
Hieruit blijkt dat bij jou alles om de graphics gaat...
Iedereen gaat zitten als ze gaan schieten :S
Moet je dan ergens in een hoekje gaan zitten ofzo :?
1 Schot en je bent dood :P
One shot, One kill, dat is de tactiek. En met een beenschot ga je niet dood hoor ;)

Voordelen:
• Grote communitie
• Veel maps
• Makkelijke gameplay
• Geen zware systeemeisen

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik ben pas een paar maanden overgestapt van aq2 naar cs, en ik vind de gfx van aq2 zwaaaaar zuigen, maar de gameplay ruled, en dus vind ik cs er mooi uit zien:P terwijl ik niet een slecht systeem heb ofzo. Gameplay owned gewoon.. en sof is toch iets slomer.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 22-09 23:03
Zelf ben ik meer UT/UT2k3er maar heb laatst op een lan nog ff CS zitten spelen..
was wel humor.. is gewoon ff heel wat anders maar t speelt wel lekker..
ff wennen maar dan gaat t al. enige nadeel is is dat je al je skills van de andere games ff mote vergeten (dodgen en dodge jump werkt NIET in CS |:( 8)7)

offtopic:
wow.. Glenn en een normale topic? ben je ziek? :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:20
MaRc0 schreef op 20 januari 2003 @ 14:03:
[...]

Moet alles er perfect uitzien :? En CS is al meer dan 3 jaar oud en toch vind ik het er nog steeds goed uit zien hoor...

[...]

Dat is inderdaad één van de grote nadelen, maar er wordt vaak erg overdreven over het aantal cheaters.

[...]

Ik weet niet hoe jij denkt dat apen lopen, maar een aap loopt toch net ietsje anders :P

[...]

Hieruit blijkt dat bij jou alles om de graphics gaat...

[...]

Moet je dan ergens in een hoekje gaan zitten ofzo :?

[...]

One shot, One kill, dat is de tactiek. En met een beenschot ga je niet dood hoor ;)

Voordelen:
• Grote communitie
• Veel maps
• Makkelijke gameplay
• Geen zware systeemeisen
ik zou het haast niet beter uit kunnen leggen :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje onzin om SOF2 te vergelijken met CS.
Zoals in voorgaande posts al is vermeld, was CS de eerste TACTICAL shooter.
Alle shooters daarna lopen er alleen maar achteraan.

CS gaat niet om schieten maar om Tacktiek. Als het om schieten ging, had je wel automatische respawn.

Kijk ik geef toe dat SOF2 er mooi uitziet. Zeker dat je "hit-points"hebt. Maar er zijn in CS ook kleine proggies waarbij je kan zien waar je bent geraakt.

Daarbij komt voor mij de gameplay op de 1e plaats en niet de graphics. Bovendien vind ik de graphics erg mooi voor een spel dat zo oud is. Speel nu maar eens een anders spel uit die tijd en je zult versteld zijn van het graphics verschil.
Over de gameplay van SOF2 kan ik kort zijn:
SOF2 heeft in mijn ogen niet echt een fijne gameplay. Bovendien werkt het communiceren ook niet lekker.

CS blijft voor mij toch the nr1 shooter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 22-09 23:03
Communiceren kan je met extrene progsels doen..
AdminX werkt met Teamspeak net als ik.. werkt perfect.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde vroeger veel MOHAA. Totdat ik op een dag voor de grap CS ging proberen (het werd zo de hemel in geprezen). In het begin was het wel matig. Vond het ook klote om in een paar schoten gekilled te worden. Maar ja ik was nog n00b.

Nu ik het al een tijdje speel valt het 1 knal-dood hartstikke mee. Schiet tegenstander gewoon eerder dood :p Ik heb op een LAN ook sof2 gespeeld, vond ik wel stukken anders spelen. CS speelt gewoon lekkerder / betrouwbaar. Onlangs ik veel mohaa gespeeld heb vind ik CS toch beter. Komt mede door de "realistisch" dingetjes in CS. Paar shoten dood, wapens, etc

En wat bedoel je met, ze bewegen als apen? Ik vind dat CS poppetjes beter lopen dan MOHAA. Vooral dat strafen(van sof 2 weet ik dat helaas niet meer)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerder vragen wat de voordelen zijn van CS tegen over SOF II. Want daar ben ik eerder benieuwt naar.

Alleen de graphics zijn beter. Maarja als dat alles is.... UT2003 vind ik ook veel beter uit zien dan cs maar op ut2003 ben ik nu al op uit gekeken en speel ik weer veel CS (ja ik wacht op verschillende mods van ut2003 want dat lijkt me wel vet).

Ik heb heel wat mods gespeeld en spellen maar ik kom steeds weer terug naar cs. IK heb urban terror gespeeld, Assault On Terror (ut mod) , De nieuwe Rogue Spear demo, NWO en weet ik wat allemaal maar ik kom steeds terug op CS.

Want CS heeft gewoon de perfecte gameplay (ondanks het springen) . Alles is gewoon goed, De snelheid is goed, Headshots zijn vet , De mappen roeleren _/-\o_ _/-\o_ .

Oh ja en mijn PC kan dus wel zwaardere spellen goed aan :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

CS heeft gewoon 1 van de beste online communities die je je maar kan voorstellen. Clans, toernooien, zat servers enz. De uitstekende gameplay komt daar ook nog eens bij te pas en je hebt een spel waarmee je maanden zo niet jaren plezier van kan hebben. Vooral in clan verband is het spel echt vet. Ik moet hierbij wel zeggen dat ik SoF II Multiplayer nooit heb gespeeld. Maar ik vind wel dat je appels met peren vergelijkt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SOF II clans zijn er ook zat alleen daar rulen die &*$^@#*$^ duitsters the scene! SOF II gaat ook puur op tactics het is zeg maar een mooie versie van CS met meer opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
AdminX wil je niet luisteren naar de mensen hier of lees het gewoon niet ? CS speelt gewoon fijner, en is veel verslavender dan SOFII. Toen ik SOFII Singleplayer had uitgespeeld en daarna Multiplayer, had ik na enkele dagen al wel gezien en viel ik weer terug op CS. Welk spel ik ook doe, na een tijdje ga ik toch weer cs spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 16:21:
SOF II clans zijn er ook zat alleen daar rulen die &*$^@#*$^ duitsters the scene! SOF II gaat ook puur op tactics het is zeg maar een mooie versie van CS met meer opties!
daar ben ik en 99 van de 100 csers er niet mee eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

sof II heb nie meer opties volges mij, ik speel leiver sof2 omdat het bij mij in ieder geval, veel minder lagged en veel soepelere gameplay heb, neem battlefield, ik vind het lopen en strafen totaal bagger, maar dat komt omdat ik sof2 heel veel speel, en daar dus aan gewend bent. en zo zal dat bij CS dus ook t geval zijn: daarom ikke ga voor SOF II da master, en niet alleen duitse clans roeleren, mijnes ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CS heeft qua gameplay nog lang z'n langste tijd niet gehad...op het springgebeuren na dan, maar het oog wil ook wat.

SoF2 scoort bij mij wel hoger deze keer, gezien de beter presterende en ogende GFX engine, de fijne gameplay (na wat weekjes opwarmen), de gezellige online-mogelijkheden.

Counterstrike is voor mij achterhaald, ik zit geen Ms. PacMan meer te spelen, jullie wel?

...CS kunnen ze volgens mij beter geheel opnieuw herschrijven voor de Sof2/Quake/Doom3 engine....of er moet een nieuwe HalfLife engine uitkomen, want daar ligt op het moment de bottleneck qua grafische prestaties en extreme vernieuwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:54
I got one word for u mister :

GAMEPLAY !

dat is echt de enige reden dat het nog populair is, geloof me.
En die redenen die jij opnoemt zijn echt dom imho:

CS is echt niet superlelijk!
Cheaters.. nou ik kom er niet veel meer tegen !
Ventjes lopen als apen.. ????

Just my 2cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:11
woei, nadeel van cs: Van die Knifebabys die keihard op een lan roepen: " Knivuuuhhh!!!!"

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cs is wel super lelijk. Cheaters kom je niet tegen? Ik ga cs spelen en je merkt aan mij echt neit dat ik cheat. Gewoon omdat ik weet hoe je een cheat moet gebruiken. En zo zijn er veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
CS is niet lelijk, misschien wat minder mooi als de spellen van tegenwoordig, maar toch kan er geen enkele FPS aan tippen.. it's all about gameplay.... en die is gewoon geweldig

een spelletje als SOF mag je sowieso niet met CS _/-\o_ vergelijken

[ Voor 19% gewijzigd door .GoO op 20-01-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
niet ijlen over cheaters want die zijn er bijna niet. bovendien is de overzichtelijkheid zooo geil in cs (bijv in wars, DE reden waarom ik cs speel zijn de wars :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volkomen met je Eens.

Was er nu zo maar aan Counterstrike?
Tactical Ops van UT is beter.
Maybe is ut een makkelijk spel.
Ik vind het ook jammer.

maja

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 20 januari 2003 @ 22:43:
niet ijlen over cheaters want die zijn er bijna niet. bovendien is de overzichtelijkheid zooo geil in cs (bijv in wars, DE reden waarom ik cs speel zijn de wars :D )
In wars kom ik juist cheaters tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 22:52:
[...]

Als je goed genoeg bent own je elke aimbot toch wel 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 22:34:
cs is wel super lelijk. Cheaters kom je niet tegen? Ik ga cs spelen en je merkt aan mij echt neit dat ik cheat. Gewoon omdat ik weet hoe je een cheat moet gebruiken. En zo zijn er veel.
Ja so als ik toch boven je sta boeit het me niks. Zolang jij geen 100 - 20 score hebt ofzo. Maarja de meeste goeie spelers op de servers ken ik onderhand wel dus ik weet ook wie goed is en wie niet.

En ik kom misschien 1 keer in de 3 maanden een opvallende cheater tegen of een twijfel geval. Ik stoor me er niet zo aan. Ik ga dan gewoon in een andere server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100-20 dat is toch nix... ik ben er allang mee gekapt maar die scores kan je ook halen zonder cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Gaat een beetje offtopic richting de cheaters geloof ik :) En als je in wars cheaters tegenkomt speel je tegen de verkeerde clans ;)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 16:43:
[...]

daar ben ik en 99 van de 100 csers er niet mee eens :P
Dat kan je natuurlijk ook van de die hard SofII spelers zeggen :/
SofII moet je net als CS leren spelen, de gameplay is niks mis mee maar als je met deze instelling aan de slag gaat zal je het wel nooit leren.
Maar IMO is het en beetje appels met peren vergelijken. Het zijn 2 games van een totaal verschillende generatie dus daar kan je van verwachten dat het anders is.

Als je blij bent met CS moet je daar vooral bij blijven, zoek je een interresante opvolger dan is SofII een van de eerste spellen die je moet proberen. En UT2003 is gewoon bagger en heeft helemaal niks met dit genre te maken :P

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ok we gaan even kijken hoe SoF II er over 5 jaar uitziet, ik weet vrijwel zeker dat niemand het nog speelt. Owja en geef eens even site als clanbase waar je een SoF II pool hebt, bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLANBASE :?
SOF II Ladder

Dus mensen ga SOF II spelen :D We kunnen wel wat NLers gebruiken ipv al die duitsers. Kijk maar eens naar de CTF ladder 60% van de top10 is Duitser :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Serial-X schreef op 20 January 2003 @ 22:33:
woei, nadeel van cs: Van die Knifebabys die keihard op een lan roepen: " Knivuuuhhh!!!!"
Dat is geen nadeel, dat is humor.
Ik blijf het een grappig gezicht vinden als iedereen met een mes op elkaar in begint te hakken. :) Dat is op een LAN net zo leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn allemaal meningen...

En dit is een feit! Counter-Strike is nog steeds de meeste gespeelde online shooter en daar kan SOF niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Nou dat lopen als apen klopt niet zo lopen toch redelijk realistisch.

2 Wat heb je aan graphics als de gameplay suckd

3 Cheaters: dan moet je naar een goede server gaan

4 Snel dood: Hoeveel kogels van een Desert Eagle ken jij hebben dan? :p

En als je knielt als je schiet is ook realistisch. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 22:52:
[...]

:D dat zijn meestal mensen die je arsch ownen, dat word in wars nog duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf harde Cs speler, ik denk dat veel mensen dit spel spelen omdat het zo vreselijk populair is, bijn aop elke gamessite kom je het tegen. Het propagandazooi zorgt voor de reclame. Ook omdat halflife zo populair is (bijna iedereen heeft het) wordt Cs veel gespeeld, immers de download is gratis enzv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 21 januari 2003 @ 13:06:
[...]

:D dat zijn meestal mensen die je arsch ownen, dat word in wars nog duidelijker :)
Nee dat hoeft niet altijd waar te zijn :) Wij hebben een demo met een CT die op de bom staat terwijl hij ontploft en daarna gewoon wegliep en dus niet dood ging.
Hij had waarschijnlijk iets van een armor-cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:15

Pubbert

random gestoord

Ik vind bij SOF II de wapens te groot tov van het beeld, ze nemen maybe wel 25% van het beeld in beslag. Nou is het met cg_fov iets te corrigeren maar even goed.

Als ik de makers van cs was zou ik eens aan een nieuwe cs gaan werken.

Nieuwe engine, betere graphics, maar wel dezelfde gameplay behouden.

Hoewel ik na 1.4 of 1.5 de gameplay maar bagger vind (met dat springen etc)

De Gameplay van MoHAA die is top! MoHAA word ook wel heet meeste gedaan op Q3 en Halfflife na (check de ladders op Clanbase)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
mja ik speel al vet lang sof2, en ga vanavond cs testen dus zal vanavond ook ff me mening posten :)

maar sof2 vind ik wel een vet goed spel het blijft leuk vind ik zelf dan.
en komen ook geregeld patches voor uit, laatst was 1.03.
en het ziet er redelijk gelikt uit allemaal :)
mja smaken verschillen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Ik zou wel SoF2 willen spelen via het net maar Chello staat dit niet toe. Ik heb een belachelijk hoge ping. Hij ziet maar 5 servers ofzo!! :(

Daarom speel ik CS in plaats van SoF2 (merkwaardig, maar geen hoge ping) , anders zou ik het wel weten!! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bootje op 21-01-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bootje schreef op 21 January 2003 @ 15:36:
Ik zou wel SoF2 willen spelen via het net maar Chello staat dit niet toe. Ik heb een belachelijk hoge ping. Hij ziet maar 5 servers ofzo!! :(

Daarom speel ik CS in plaats van SoF2 (merkwaardig, maar geen hoge ping) , anders zou ik het wel weten!! ;)
dat is gelul, waarom speel ik dan altijd met me chello met pings van 20-30 :9
mot je je downloads uitzetten, en nieuwe comp kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook SoF2 maar die doet ut wel en k heb chello
duzz k snap jou chello nie helemaal
k heb een ping van 30
Pagina: 1