of iets dergelijks...
ik ben geen held in het verzinnen van goede, duidelijke titels waar jullie allemaal meteen van zien wat er aan de hand is, maarja..
in ieder geval, ik wilde op de pc van mn vader win2k installeren, maar krijg dit verhaaltje:
Bij de properties van dat uitroeptekentje van "VIA Tech...bla..Bridge" staat
ik weet alleen bij god niet hoe...
zou iemand mij kunnen uitleggen hoe wie wat waar?
het enige wat ik van deze computer kan zeggen is dat het een P600 van packerd bell is met windows 98 er op...
ik ben geen held in het verzinnen van goede, duidelijke titels waar jullie allemaal meteen van zien wat er aan de hand is, maarja..
in ieder geval, ik wilde op de pc van mn vader win2k installeren, maar krijg dit verhaaltje:
als ik bij winME bij apparaatbeheer kijk staat er bij 'other devices' 'PCI VGA Compatible Display Adapter' met een uitroeptekentje er bij.The ACPI BIOS in this system is not fully compilant with the ACPI specification. Please read the readme.txt for possible workarounds. please contact your system vendor or visit www.hardware-update.com for an updated bios. If you are unable to optain an updated bios or the latest bios supplied by your vendor is not ACPI compliant, you can turn off acpi mode during text mode setup. to do this, simply press the f7 key when you are prompted to install storage drivers. the system willl not notify you that the F7 key was pressed - it will silently disable ACPI and allow you to continue your installation.
Bij de properties van dat uitroeptekentje van "VIA Tech...bla..Bridge" staat
ik heb dus het gevoel dat ik mn BIOS moet updaten..."Windows could not load the driver for this device because the computer is reporting two ISAPNP.VXD bus types. (Code 2)
Contact your computer manufacturer to get an updated BIOS for your computer
ik weet alleen bij god niet hoe...
zou iemand mij kunnen uitleggen hoe wie wat waar?
het enige wat ik van deze computer kan zeggen is dat het een P600 van packerd bell is met windows 98 er op...
Een Vergissing Is Meesterlijk