Toon posts:

Storcard draad first post op +4 en 'dubbelposts'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik vind dat vooral de eerste posts in deze draad die op +4 staan zwaar overgewaardeerd. Ik vind het gewoon een typische snelle first post die later geedit is

en daaronder staan 4 reakties die commentaar geven op het feit dat die 1st poster niet goed kan lezen. Beetje duh....f. Zeker als je daar dan nog 4 punten voor krijgt :?

En mag ik -die tevens de discussie over 5GB over usb uitlezen aanzwengelt- dan alsjeblieft een beetje omhoog? :)

Ik vind trouwens nog steeds dat mensen die ongeveer hetzelfde zeggen vlak achter elkaar geen dubbelpost! Bijna altijd staat er nog wat anders aan nuttige info bij, of is het gewoon behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
dat is naar mijn mening afhankelijk van de tijd. Als iemand na 3 uur bijna hetzelfde verteld komt het bij mij al snel in aanmerking voor een dubbelpost. Gewoonweg omdat ie dan alleen de aanvullende info had kunnen vermelden. Gebeurt zoiets binnen bijvoorbeeld 10 min. na elkaar, dan gaan ze wat mij betreft naar eenzelfde niveau :)

Maar ik beoordeel bovenstaande per reactie, dus dit geldt niet in alle gevallen wat mij betreft :)

edit:
zal trouwens ff het draadje doorspitten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Renegade op 20-01-2003 12:05 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Renegade schreef op 20 januari 2003 @ 12:04:
dat is naar mijn mening afhankelijk van de tijd. Als iemand na 3 uur bijna hetzelfde verteld komt het bij mij al snel in aanmerking voor een dubbelpost. Gewoonweg omdat ie dan alleen de aanvullende info had kunnen vermelden. Gebeurt zoiets binnen bijvoorbeeld 10 min. na elkaar, dan gaan ze wat mij betreft naar eenzelfde niveau :)
Aaaameeeeen O-)

Gelukkig weten sommigen nog wat 'dubbelpost' inhoud.