Toon posts:

Adsl continu onlijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal

ik had een vraagje ik heb een adsl aansluiting
echter als ik even weg ben van de computer logt hij uit en stoppen dus ook alle internet aktie's graag zou ik net als bij kabel gewoon willen dat dit door gaat dus dat je gewoon onlijn blijft wie weet waar ik een programma kan vinden wat dit kan
ik weet dat ze er zijn kan ze alleen niet vinden

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:19
Kijk eens in de instellingen van je internetverbinding of er niet aan staat dat hij na 20 minuten inactiviteit de verbinding moet verbreken.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Wat voor modem heb je?
Als je een Alcatel Ethernetmodem heb kan je hem tweaken naar een router en instellen dat deze altijd online moet zijn. Als je een 'normale' modem hebt kan je dit gewoon instellen in de eigenschappen van de verbinding.
Afbeeldingslocatie: http://www.klimopgroep.nl/~crash/mx.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Heineken op 20-01-2003 11:47 ]

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Waarschijnlijk is dit gewoon een instelling in Internet Explorer (als je deze browser gebruikt, tenminste?). Ga naar Extra, Internet Opties, Verbindingen, Instellingen (inbelverbinding), Geavanceerd en dan het vinkje uitzetten voor "Verbinding verbreken indien gedurende ... minuten niet actief". Dit hoeft het niet te zijn natuurlijk, maar ik zou het zeker even controleren.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"