Hi,
Heeft er hier iemand misschien goeie info over hoe ik simpel een printertje installeer in sunos 5.7?
Op die machine hier staan geen manpages geinstalleerd, en ik ben niet echt de systemv manier gewend..
Ik ben al aan het googlen maar heb tot nu toe nog niet echt iets gevonden waar ik wat mee kan..
Gewoon een linkje ofzo is ruim voldoende.. ik ben niet te beroerd om wat te lezen..
maar ik kan nog niets vinden
't is gewoon een inktjetje aan een jet-direct kastje, dus gewoon via netwerk..
hij hoeft alleen maar kale ascii te kunnen printen.. meer niet..
nog een klein dingetje er bij, sunos 5.7 dat is toch solaris 7 of niet?
Zoeken op solaris geeft waarschijnlijk meer hits maar ik weet niet of versie verschil onder solaris erg veel uitmaakt met printers..
'k ben bsd gewend.... dan is het nogal een overstap op zulk soort dingen...
Heeft er hier iemand misschien goeie info over hoe ik simpel een printertje installeer in sunos 5.7?
Op die machine hier staan geen manpages geinstalleerd, en ik ben niet echt de systemv manier gewend..
Ik ben al aan het googlen maar heb tot nu toe nog niet echt iets gevonden waar ik wat mee kan..
Gewoon een linkje ofzo is ruim voldoende.. ik ben niet te beroerd om wat te lezen..
maar ik kan nog niets vinden
't is gewoon een inktjetje aan een jet-direct kastje, dus gewoon via netwerk..
hij hoeft alleen maar kale ascii te kunnen printen.. meer niet..
nog een klein dingetje er bij, sunos 5.7 dat is toch solaris 7 of niet?
Zoeken op solaris geeft waarschijnlijk meer hits maar ik weet niet of versie verschil onder solaris erg veel uitmaakt met printers..
'k ben bsd gewend.... dan is het nogal een overstap op zulk soort dingen...