Matrox G450 geeft geen TV beeld

Pagina: 1
Acties:

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:19
Wie kan mij helpen? Ik heb een mijn TV op m'n Matrox G450 aangesloten, maar de tv geeft geen beeld. Ik heb alles volgens de gebruiksaanwijzing ingesteld.

ps. Als ik een monitor op de 2e uitgang aansluit geeft die wel beeld.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hoeveel tv-uitgangen heeft die kaart... 2? Weet je zeker dat je een ingang niet aan ziet voor een uitgang?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Die kaart heeft volgens mij alleen uitgangen (2 stuks, dualhead)

• Rense Klinkenberg
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 23:38 schreef wfvn het volgende:
Hoeveel tv-uitgangen heeft die kaart... 2? Weet je zeker dat je een ingang niet aan ziet voor een uitgang?[/quote]Er zit geen tv-in op, dus hij kan ook niet op de tv-out zitten.

Het vreemde is trouwens dat wanneer ik een DivX afspeel de kaart wel op DVDmax modus overschakelt (ik kan namelijk de zoom optie niet meer gebruiken)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

He even een beetje off-topic: Is de G450 nou echt beter dan de G400 of moet ik de G400 proberen te krijgen? Ik wil nl. 1 vd 2.

• Rense Klinkenberg
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 23:44 schreef Neman het volgende:
He even een beetje off-topic: Is de G450 nou echt beter dan de G400 of moet ik de G400 proberen te krijgen? Ik wil nl. 1 vd 2.[/quote]Ik heb geen idee. 'k had eerst een Asus V3400Magic, maar die werkte niet en dit was zo ongeveer de enige kaart met tv-out die ik in die winkel kon kopen.

• Rense Klinkenberg
Waarschijnlijk is de oplossing nabij :) :)

Vandaag heb ik terug naar de winkel gegaan en ze vertelde me daar dat er sinds vandaag een extra kabel in het assortiment zat: Matrox G450 tv-out.
Waarschijnlijk hebben ze mij vorige week een G400 tv-out kabel meegegeven :?

Als zij de kabels binnen hebben zal ik van me laten horen

Verwijderd

De g400 is wel sneller, maar het scheelt mekaar niet veel, ik heb nog een Matrox G400 MAX te koop voor 375 (retail), mail me maar als je interesse hebt ge.2000@chello.nl

De 450 heeft wel het voordeel dat volgens mij het geheugen ofzo van de tweede monitor sneller is ofzo ergens in die buurt, of dat die hogere resoluties aan kan.
Pagina: 1