Ik heb hier 'proffesioneel' op een kartonnen doos en statische zak een opstelling liggen:
mobo: Epox EP-51 MVP3E-m (tussen 120 en AMD-K6 500)
proc: P200 (socket 7)
2x16 EDO (SDRAM sloten zijn dus leeg)
Videokaart: Diamond Stealth Video 2500 maar inmiddels een oude VGA ISA kaart
250W voeding
aan/uit knop/ powerled/speaker
FDD
oude IDE HD
Keyboard
niet meer niet minder. Ok, hij krijgt wel stroom want de stations beginnen te lopen en de fan ook. Maar geen beeld en ook geen piepjes van de POST. Alles geprobeerd. Daar die P200 tussen de 3.4 en 3.6 moet hebben en mobo niet verder dan 3.2 gaat heb ik op een site een 'tweak' gevonden om met een extra jumper op 3.4 of 3.5 te komen. Beide geprobeerd..
staat trouwens op 3*66.
Batterij is ook een gokje, heb er standaard CR3232 (ofzoiets, 3V) ingedouwd, zou niet moeten boeien.
Conclusie, iets is stuk maar ik heb geen hardware dubbel dus waar moet ik op gokken? Zou het misschien aarding kunnen zijn, lijkt me onzin, maargoed, alles ligt los..
mobo: Epox EP-51 MVP3E-m (tussen 120 en AMD-K6 500)
proc: P200 (socket 7)
2x16 EDO (SDRAM sloten zijn dus leeg)
Videokaart: Diamond Stealth Video 2500 maar inmiddels een oude VGA ISA kaart
250W voeding
aan/uit knop/ powerled/speaker
FDD
oude IDE HD
Keyboard
niet meer niet minder. Ok, hij krijgt wel stroom want de stations beginnen te lopen en de fan ook. Maar geen beeld en ook geen piepjes van de POST. Alles geprobeerd. Daar die P200 tussen de 3.4 en 3.6 moet hebben en mobo niet verder dan 3.2 gaat heb ik op een site een 'tweak' gevonden om met een extra jumper op 3.4 of 3.5 te komen. Beide geprobeerd..
staat trouwens op 3*66.
Batterij is ook een gokje, heb er standaard CR3232 (ofzoiets, 3V) ingedouwd, zou niet moeten boeien.
Conclusie, iets is stuk maar ik heb geen hardware dubbel dus waar moet ik op gokken? Zou het misschien aarding kunnen zijn, lijkt me onzin, maargoed, alles ligt los..
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl