My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Anders zou je gewoon alle tijden van de tracks kunnen laten laden, en dan ff een html playlist laten aanmaken.
Hoe doe je ook weer zown html list genereren?xingrs schreef op 20 January 2003 @ 11:30:
Kan je het ook niet uit de gegenereerde html playlist halen?
Anders zou je gewoon alle tijden van de tracks kunnen laten laden, en dan ff een html playlist laten aanmaken.
* max wist dat het een toetsencombinatie was..

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ctrl alt G bij versie 2, hoe dat is bij versie 3 durf ik niet te zeggenFire_escape schreef op 20 January 2003 @ 11:55:
[...]
Hoe doe je ook weer zown html list genereren?
* GGS_206 wist dat het een toetsencombinatie was..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Bovendien is het een omweg en ik kan me geen redenen voorstellen waarom ze de totale speelduur van een list gewoon maar weg gelaten hebben...
mmm...laat maar. Dit staat op het tech-forum van Winamp3:
total playlist time is not implemented in winamp3 yet.
en
Use Winamp 2 until WA 3 is updated!!!
zijn we lekker mee..
[ Voor 38% gewijzigd door YellowCube op 20-01-2003 12:01 ]
de bedoeling is dat je daar plug-ins voor gaat downloaden, alleen ik ben te lui om ze te gaan zoeken
Verwijderd
Ik heb ooit vijf minuten 3 geinstalleerd, maar die was hier idd ook heel erg snel weer weg. Mijn shortkey plugin werkte niet eens, naja dan hoeft het voor mij niet meercardinal808 schreef op 20 januari 2003 @ 11:58:
zit er allebei niet in, althans ik heb ze allebei niet kunnen vinden. dat is ok de reden dat ik maar weer 2.81 heb geinstalleerd(alleen voor die 2 dingen)
de bedoeling is dat je daar plug-ins voor gaat downloaden, alleen ik ben te lui om ze te gaan zoeken
Verwijderd
Same for me.xingrs schreef op 20 January 2003 @ 15:36:
Ik heb ooit vijf minuten 3 geinstalleerd, maar die was hier idd ook heel erg snel weer weg. Mijn shortkey plugin werkte niet eens, naja dan hoeft het voor mij niet meer
Media Library liep vast bij het inladen van m'n mp3-tjes en ik was m'n DSP- en shortkey-plugins kwijt door het nieuwe platform waarop ze die ontwikkelen. Ik wacht tot ze een hele hoop bugfixes gedaan hebben.
'k Heb gelijk WA2 weer geinstalleerd...