Men werkt hier met projecten, dus de rechten voor een map maak ik aan in een group. Vervolgens koppel ik deze group aan de map. (Project12 (als user) koppel ik aan Project12) Dit werkt perfect, omdat er maar soms een uitzondering hoeft worden ingevoerd. Nu is er echter de vraag gekomen van de directie of ik dit ook zo zou kunnen maken/instellen dat de secretaresse (die wel aardig wat van pc's afweet) dit ook kan doen. (omdat ik er niet altijd ben)
Volgens mij kan dit dus niet, omdat ze dan op de server zou moeten inloggen om een gebruiker aan de groep toe te voegen. Ik heb al gekeken bij de Map>Eigenschappen>Beveiliging>Toevoegen maar dit lijkt alleen te werken voor losse users.
Via google en de search heb ik alleen maar oplossingen kunnen vinden voor losse users en niet voor het toevoegen van users aan een groep. Dus als iemand weet of het kan of niet zou ik dit graag willen weten.
Volgens mij kan dit dus niet, omdat ze dan op de server zou moeten inloggen om een gebruiker aan de groep toe te voegen. Ik heb al gekeken bij de Map>Eigenschappen>Beveiliging>Toevoegen maar dit lijkt alleen te werken voor losse users.
Via google en de search heb ik alleen maar oplossingen kunnen vinden voor losse users en niet voor het toevoegen van users aan een groep. Dus als iemand weet of het kan of niet zou ik dit graag willen weten.