[Win 98] User.dll corrupt

Pagina: 1
Acties:

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb een computer en als die opstart krijg ik de melding dat de file User.dll kapot is. Hij zegt dan dat ik win 98 opnieuw moet installeren, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil nl eerst al mijn instellingen en spul saven... Is er een andere manier om hier iets aan te doen?

Systeem is een P4 1.2 met 128 Mb RAM en verder helemaal niets bijzonders. Standaard Maxtor schijfje etc...

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://arethusa.tweakers....&xDB=default&xFILTERS=--O

genoeg topics om mee te beginnen.....

do or do not, there is no try

• Garoth
die heb ik bekeken en daar staat zover ik heb kunnen vinden niet in wat ik zoek.
In die topics staat toevallig het woordje dll en het woordje user...

• Han
  • Niet online

Han

Garoth schreef op 20 January 2003 @ 09:39:
die heb ik bekeken en daar staat zover ik heb kunnen vinden niet in wat ik zoek.
In die topics staat toevallig het woordje dll en het woordje user...
Voordat je je toevlucht zoekt op GoT:
Lees eerst de handleiding / tutorial / De helpfunctie (veelal F1).
Bezoek eens de website / het forum van de leverancier.
Neem eens een kijkje bij search-sites als Google, de GoT-search.
Logisch nadenken en gewoon proberen.
...
WOS Policy (Stap 2)
Kijk in de Microsoft Knowledge Base Waar echt heel veel info te vinden is over de meest simpele onderwerpen

Ook via google zijn veel antwoorden te vinden...
De openingspost:
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
:z

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Garoth
Ja hoeveel specifieker kan ik zijn? Hij geeft de error en hangt zich op. Meer niet. Maar als je het specifieker wilt, het lampje gaat dan uit en het beeldscherm ook. Dan staat hij dus uit. Weet ik veel hoe het voor de rest moet.

En op google vind ik niks. Dus links zijn moeilijk te geven.

Microsoft weet ook niks.

Dus. :(

• kamerplant
  • Niet online
Je zou in de openingspost kunnen vertellen wat je allemaal geprobeerd hebt en waar je allemaal hebt gezocht :)

Maargoed, user.dll is kapot volgens Windows. Heb je'm al eens geprobeert te vervangen, door hem op de Win98 Cdrom op te zoeken en weer terug te plaatsen? :P

🌞🍃

• Garoth
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet. Dan zegt hij nog steeds precies hetzelfde...
Het is ook ontzettend klote om gewoon DOS te starten. Je moet echt heel snel op F8 duwen om stap voor stap te gaan, anders wil het niet lukken...

Oh ja, ik heb onder andere hier gezocht : Microsoft Knowledge Base , en nog wat obscuurdere sites, maar daar stond dus allemaal niets op...

Verwijderd

Probeer ook eens memtest. Ik heb vorige week een vriend van mij geholpen die dit dus had door een kapot dimmetje.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

heb je meerdere partities? start dan op in windows en copyeer alles wat je nodig denkt te hebben naar de andere partitie... welkom op GOT....... RTFM..kan ook wel eens helpen

• Han
  • Niet online

Han

:D :X :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Garoth
mutsje schreef op 20 januari 2003 @ 10:38:
heb je meerdere partities? start dan op in windows en copyeer alles wat je nodig denkt te hebben naar de andere partitie... welkom op GOT....... RTFM..kan ook wel eens helpen
Opstarten in windows gaat dus net niet....
Maar ik heb ook maar een partitie.

En RTFM?

Ik zal trouwens die memtest eens proberen, Thanx!

[ Voor 5% gewijzigd door Garoth op 20-01-2003 10:42 ]

Pagina: 1