Toon posts:

[XP] Afsluit Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej tweakers,

Ik heb eem irritant probleem met mijn pc. als ik de pc wil afsluiten doet ie er 76 seconde over. (ff met de stopwatch gemeten :P) Ik heb wel gelezen dat je in de regedit dit kunt bijwerken door de TimToKillServece...... op 100 te zetten en dat heb ik gedaan en nog blijft ie er lang over doen. Hoe kann ik dit probleem oplossen ?

Grz The X M One

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Waar heb je overal gezocht om tot een oplossing te komen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
hier op gathering..................... daar stond dat van timeto.............................. 100 en dat heb ik gedaan. :)

Verwijderd

heb je de sp1 al geinstalleerd dat wil bij sommige mensen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet zo bekend met xp maar wat is sp1 :? en waar kan ik die downloaden (als het nodig is)

• Han
  • Niet online

Han

www.microsoft.nl :z

Zoeken op tweakers.net: meuk: Windows XP SP1 NL

[ Voor 158% gewijzigd door Han op 20-01-2003 08:01 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik die installeer moet dat afsluit probleem weg zijn ? ik zal het als ik terug kom van die ....... school instaleren. alvast bedankt.

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 08:02:
dus als ik die installeer moet dat afsluit probleem weg zijn ? ik zal het als ik terug kom van die ....... school instaleren. alvast bedankt.
Dat is geen garantie... Maar het valt wel onder de standaard probeerseltjes als je problemen hebt met Windows XP. Datzelfde geldt voor het aangeven waar je precies hebt gezocht en dit onderbouwen met de linkjes in je openingspost. Ook staat er in de WOS Policy een link naar het MS Technet waar je kunt zoeken naar antwoorden m.b.t. problemen met Microsoft produkten ;)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

waarschijnlijk doet er eoa service er wat lang over om af te sluiten.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
XPtune downloaden, crackje zoeken.
ga naar afsluit venster en daar kan je zo opties aanvinken of uitvinken die betrekking hebben tot het afsluiten.

onderandere is dat:
services die niet reageren gewoon beeindigen
instellingen niet opslaan
geen herstelpunt maken

etc.

daarnaast kan je met dat programma nog vele andere dingen doen (overbodige keys verwijderen, netwerkservices aanpassen etc)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rody schreef op 20 January 2003 @ 08:31:
XPtune downloaden, crackje zoeken.

Doe maar gewoon de officiele manier oke?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1