Er misten een paar opties in mijn bios, vond ik dan. Dus ik op zoek naar progjes om de bios te hacken.
MODBIN en AWDBEDIT vond ik. Beiden werken niet; Bij MODBIOS krijg ik de melding "Binary file checksum error!" en AWDBEDIT herkent geen enkele van de componenten in de bios
Ik heb een ASUS P4S533 moederbordje met de laatste bios versie (1009).
Ik run op WindowsXP en een NTFS partitie.
Kan iemand mij zo vertellen wat ik fout doe of andere progjes aanwijzen? (eventueel op mijn systeem werkende versies van de al geprobeerde progs)
Ik weet niet zeker of je opties kunt toevoegen aan je bios, ben namelijk geen bios guru. Dit is de eerste keer dat ik m'n bios wil hacken.
Als ik wat vergeten ben te vermelden, zie voorgaande twee zinnen
MODBIN en AWDBEDIT vond ik. Beiden werken niet; Bij MODBIOS krijg ik de melding "Binary file checksum error!" en AWDBEDIT herkent geen enkele van de componenten in de bios
Ik heb een ASUS P4S533 moederbordje met de laatste bios versie (1009).
Ik run op WindowsXP en een NTFS partitie.
Kan iemand mij zo vertellen wat ik fout doe of andere progjes aanwijzen? (eventueel op mijn systeem werkende versies van de al geprobeerde progs)
Ik weet niet zeker of je opties kunt toevoegen aan je bios, ben namelijk geen bios guru. Dit is de eerste keer dat ik m'n bios wil hacken.
Als ik wat vergeten ben te vermelden, zie voorgaande twee zinnen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry