Toon posts:

Gericom TFT schermen...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een maat vertelde me dat Gericom TFT schermen eigenlijk gewoon Samsung TFT schermen zijn.

Iemand die dit kan bevestigen? Indien dit zo is, dan sta ik morgen nog voor de MediaMarkt :)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Het is heel goed mogelijk dat er een panel van Samsung in zit, vooral omdat er op de hele wereld maar een paar tft-panel fabrinkanten zijn. Dit houdt echter niet in dat het hele scherm van Samsung is.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 21:11
als er een samsung tft in zit wat zouden ze er dan nog aan kunnen verzieken?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Er zit nog een hele hoop electronica achter. Plus de backlights die zorgen voor de lichtopbrengs en het contrast. Toch wel erg belangrijk in mijn ogen.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Gewoon bij de mediamarkt gaan staan en vragen of ze het exemplaar dat jij wilt kopen willen aansluiten. Dan doe je meteen een check op dead pixels en op de kwaliteit :)

PS. als er ook maar 1 dead pixel op zit, niet kopen! krijg je spijt van. Is nogal klote tijdens het photoshoppen.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Fairy schreef op 20 januari 2003 @ 10:58:
Gewoon bij de mediamarkt gaan staan en vragen of ze het exemplaar dat jij wilt kopen willen aansluiten. Dan doe je meteen een check op dead pixels en op de kwaliteit :)

PS. als er ook maar 1 dead pixel op zit, niet kopen! krijg je spijt van. Is nogal klote tijdens het photoshoppen.
En je vooral niet laten opjutten door een irritante verkoper.

Neem je tijd :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is toch een kwestie van voorla zelf goed kijken, en een beetje zoekwerk doen voordat je naar de winkel gaat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.