Ik heb een Linksys router, verbonden met een SMC2652W Wireless Access Point, en de verbinding tussen mijn PC, WinXp en dat WAP valt steeds weg. Het enige wat 'm weer aan de gang krijgt is een reset van de verbinding, ofwel door de Wireless USB in en uit te pluggen, ofwel de verbinding tussen de router en de WAP, of door de netwerk connectie te disablen en weer te enablen. Een andere PC die direct aan de router hangt heeft geen problemen.
WinXP geeft aan dat de verbinding nog prima werkt, "signal strength: Very good", de aftstand is ongeveer 5 meter naar de (het?) WAP.
Ik heb nergens kunnen vinden wat het probleem precies is, behalve de suggestie Wireless Zero Configurationte disablen, wat alleen tot gevolg heeft dat ik helemaal geen verbinding meer kan maken
Ik ben een aantal maal dit probleem op diverse forums tegengekomen, en het schijnt vooral onder Windows XP voor te komen.
WinXP geeft aan dat de verbinding nog prima werkt, "signal strength: Very good", de aftstand is ongeveer 5 meter naar de (het?) WAP.
Ik heb nergens kunnen vinden wat het probleem precies is, behalve de suggestie Wireless Zero Configurationte disablen, wat alleen tot gevolg heeft dat ik helemaal geen verbinding meer kan maken
Ik ben een aantal maal dit probleem op diverse forums tegengekomen, en het schijnt vooral onder Windows XP voor te komen.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.