De mailtjes

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:01
Ik heb laatst een SPAM mailtje naar wat (28) lui gestuurt om hun oude blocks naar mijn email adres te laten retireen, zoals wel te zien was in de vorige topics, nogmaals exuses hiervoor. Maar hoe zit dat nou, zijn dien maitje nu allemaal al verstuurt. Ik heb gehoort dat Femme en Marc H er nog niets mee hebben gedaan. Heeft iemand er info of zo over?
Nogmaals Sorry
Milenco

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Hoi Milenco,

Ik heb toen der tijd het initiatief genomen om weer eens wat aan het mailtje te gaan doen. Op een gegeven moment waren wij (iedereen die eraan heeft meegewerkt) het wel eens over de inhoud.

Ik heb toen het mailtje naar Femme gestuurd en later ook naar Marc. Ik denk dat ze het te druk hebben gehad, want IMHO is er nog niets mee gedaan. Ik heb ze nog, dus dat is het niet.

Marc en Femme, laat deze keer ff wat van je horen, ik heb meerdere mailtjes gestuurd en jullie ook getracht te bereiken via ICQ.

We moeten die mails een keer de deur uit doen!

Dat was het, veel plezier!

Itsme!

Bericht hierboven

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
De topic waarin druk over de inhoud van de e-mail geschreven werd is op de één of andere manier beschadigd geraakt. Misschien dat Femme en Marc_H de tekst niet meer hebben?

Loeibaar.nl

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
De topic waarin druk over de inhoud van de e-mail geschreven werd is op de één of andere manier beschadigd geraakt. Misschien dat Femme en Marc_H de tekst niet meer hebben?

Loeibaar.nl

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Beste mensen,

Ik heb zowel Femme als Marc een mailtje gestuurd, met 3 word documenten als attachement. (En nog een document met namen, van Harrie_1, bedankt nog Harrie!)

Ik heb er nooit meer wat over gehoord.
Leuk dat Milenco er dan over begint. ;)

Ik hoor het wel weer.

Bericht hierboven

• Milenco
hehe :)

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
Mileco: Je haalt me de woorden uit mijn vingers ik als niet DPC (sorrie) Ben er ook nieuwschierig naar.

DPC for number 1

Grutte Pier fansels

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:31

Marc H

- - Is wakker - -

Door een probleempje met het forum is de vorige brief compleet verdwenen :), en moeten we een nieuwe brief in elkaar zetten.

iemand een idee? (of de oude nog bewaard?)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik hebbum!

Ik zal hem ff hierop klatsen...

//Hier is de 1e

Beste DPC'er,

Bij een onderzoekje naar emailadressen die sinds 1 februari niet meer
geflushed hebben naar Distributed.net kwamen we ook jouw emailadres tegen.
Deze hebben wij gevonden via de link http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&tea m=10313&source=&low=1&limit=100

Als Nederlands team staan wij op dit moment in op plaats 14, waarbij we nog
iedere dag een beetje stijgen. Het is natuurlijk hartstikke leuk als wij Nederlanders
met ons kleine landje beter presteren dan de grote landen, zoals de VS, Rusland en
China, maar ook Japan. In dit streven kunnen we alle steun gebruiken.
Daarom zouden wij jou willen verzoeken om weer een client te installeren op
jouw computer.

Als je niet meer weet waar het over gaat, kun je op de volgende links
informatie krijgen over RC5 en de DPC: http://www.distributed.net/rc5/index.html.nl http://dpc.tweakers.org/full.dsp?postid=957190726

Als je weer mee wilt doen, kun je op de volgende links zien waar de client
te downloaden is en hoe je deze het beste kunt instellen: http://dpc.tweakers.org/full.dsp?postid=954865000 http://www.distributed.net/download/clients.html

Mocht je nu besluiten niet meer te willen meedoen met het project willen
wij je vriendelijk verzoeken om je emailadres te “retire-en”. Wil je hier
meer over weten, kun een een mailtje sturen naar:
dpc@tweakers.net. Dan krijg je binnen 3 dagen een e-mail terug
over hoe je eventuele nog opgeslagen pakketten alsnog kunt toewijzen aan
ons team en hoe je je e-mail adres uit de lijst kunt verwijderen (mocht je dat willen). Ook met andere vragen kun je op dit adres terecht.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

Het DPC team.

// Einde 1e

Hier is het mailtje dat we hebben opgesteld om het mailtje dat Milenco had gestuurd te verhelpen

// hier is de 2e

Beste DPC-er,

Jij hebt niet al te lang geleden het vorige mailtje gehad van een lid van ons team:

// Quote

Hi,
Ik heb gezien dat je niet meer meegraast aan de Dutch Power Cows. Jammer is dat ;(. Maar misschien zou je de blocks die je al gehaald hebt, overdragen naar een e-mail die nog wel werkt (retire). Als het goed is heb je (toen je je hebt aangemeldt) een mailtje gekregen waar een link staat. Als je deze email kwijt bent, kan je hem laten e-mailen. Zoiets als dit: http://stats.distributed.net/pedit.php3?id=12345&pass=abcdef . Als je daar
naar toe gaat dan staat beneden op pagina een link met "retire this email address
permanently". Als je daar op klikt, dan kan je een e-mail adres invullen.
mr2cool4ue-mailadres@blabla.com is mijn e-mailadres, dus als je dan wilt stoppen, dan kan je dit e-mailadres invullen, en er op klikken bij de volgende pagina. Zo help je niet alleen mij, maar ook de Dutch Power Cows en jezelf.
Hartstikke bedankt
Een naam

// Einde quote

Wij willen namens het gehele Dutch Power Cows team onze excuses hierover aanbieden. Dit was een eenmans actie die niet de mening van het team weergeeft. Op het moment dat dit mailtje werd gestuurd waren wij bezig met het samenstellen van een email die we naar (ex-)leden zoals jij wilden sturen.

Hieronder staat het mailtje zoals wij dat oorspronkelijk aan jou wilden sturen. Voor alle duidelijkheid willen wij hierover nog de volgende opmerkingen maken: Ook wij vragen of je, als je niet mee zou willen doen, wat wij overigens zeer jammer zouden vinden, je e-mailadres dan wilt retire-en. Omdat het, dus niet namens ons gestuurde e-mailtje, jou hierover fout inlicht willen we hier even uitleggen wat retire-en precies inhoudt.

Retire-en houdt in dat je je emailadres verwijdert uit de statistieken van distributed.net. Dit is permanent en je zult dit emailadres dus niet meer kunnen gebruiken voor het flushen van blokjes. Alle blokjes die op naam van het email dat je retire-et zullen worden overgezet naar een nieuw e-mail adres. Zoals wij dit willen zal dat dus een algemeen email zijn voor DPC en niet een adres van 1 van onze teamleden. De door jouw gekraakte blokjes zullen dus niet op naam van iemand anders komen. Verder moeten wij zeggen dat jij er, in tegenstelling tot wat de bovenstaande e-mail suggereert, er niets aan hebt. De reden dat wij jou vragen om
dit te doen is zodat wij een 'schonere' lijst krijgen. Dit willen we benadrukken om
misverstanden te voorkomen.

Tot slot hierbij nog de e-mail die wij jou wilden toesturen:

-- 1e Mailtje begint dan hier weer --

// Einde 2e

Verder heb ik nog een lijst, maar ik denk niet dat die nog helemaal kloppend is. Ten tweede ga ik die hier niet posten ivm het feit dat sommige mensen dat wel eens niet zo leuk zullen vinden.

Als er nog wijzigingen in moeten worden aangebracht, zet ze dan ff erin, en quote het stukje dat je hebt veranderd aub. Kunnen we met zijn allen kijken of het zo goed is...
Bedankt!

Greetz
Itsme!

P.S. Milenco: Je hebt nu denk ik wel genoeg excuses aangeboden.

Bericht hierboven

• Milenco
Hessel Ik volg je niet helemaal.
Itsme! Ik heb er gewoon spijt van. that's all :). Maar zit dat dan nu allemaal goed met dat mailtje?

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik denk dat hessel bedoeld dat niet hij alleen, maar heel DPC hier naar uit zit te kijken. We hebben wel 2000+ leden, maar hoeveel flushen er eigenlijk nog?

Ik zelf ben de vorige keer maar weer begonnen met het mailtje omdat ik de lijst wat opgeschoond wilde zien en natuurlijk omdat we dan elke dag wat meer WU's richting dnet sturen.

Ennuh qua "zit dat nu goed met het mailtje?" Daarvoor moet je je meer richten op Marc en Femme. Ik denk zelf dat het wel aardig klaar is zo.

Nog een klein dingetje: de vorige keer is er een lijst gemaakt met namen, dit waren namen die 3 maanden of langer niet hadden geflushed; ik denk toch dat dit wel erg lang is. Daarom stel ik voor 2 maanden en het toevoegen van een stukje aan het mailtje.

Als je op dit moment aan het sparen bent, houdt er dan rekening mee dat na 3 maanden de blokjes opnieuw worden uitgegeven. Het kan dus zijn dat een deel van je gespaarde blokjes niet meetellen...

Dit is niet helemaal naar mijn zin, maar jullie begrijpen de opzet, ik ben ff niet in staat om dit beter te formuleren, sorry.

Greetz Itsme!

Bericht hierboven

• Gizmo_mokum
  • Laatst online: 22-03 13:59
Dat het wijzen op het bestaan van DPC en d.net zin heeft kwam ik laatst achter, toen ik iemand wees op het bestaan, deze actief is gaan flushen, en er toen achter kwam dat hij nog een oud account had, waar nog wat stond. Deze persoon was het gebeuren na een herinstallatie van zijn PC helemaal vergeten.

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
Milenco: Het betreft inderdaad de brief en of er al wat mee is/was gebeurt van uit DPC.
Itsme!: Bedankt voor de uitleg

Grutte Pier fansels

Verwijderd

dit is iets wat zeker moet gebeuren, lijkt me een goed plan om dit bij te houden als het eenmaal is verstuurd.

gewoon elke twee maanden ff kijken wie er nog actief is en dan weer zo'n mailtje eruit.

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ok, we zijn het er allemaal dus wel mee eens dat er een mailtje gestuurd moet worden.
Dan gaan we maar door naar het volgende stadium. Het versturen zelf. Ik zal us ff een stappenplan bedenken, als we dat zo'n beetje volgen, dat is dat mailtje zo de deur uit.

1. Mailtjes fout-vrij maken. Typo's eruit, links controleren en het e-mail adres dat in de mail wordt genoemd aanmaken.
2. Lijst maken met namen aan wie te sturen. Namen die twee maanden of langer niet hebben geflushed, alleen een lijst met e-mail adressen. (Wie kan dat het makkelijkst doen?)
3. Voorbereiden versturen. Even een afspraak maken dat 2 of drie man/vrouw ermee aan de gang gaan, zodat alle mailtjes dezelfde avond nog de deur uit kunnen.

Lijkt me een redelijk voorstel.

Ik zie wel wat jullie er van vinden.

Groet Itsme!

Bericht hierboven

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Kun je dat niet beter doen vanaf 1 e-mail adres alle mailtjes sturen.
En ook 1 retire adres maken??
( of mijn e-mail d'r inzetten ) :) :)

mzzl Harrie_1

Merkez

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:31

Marc H

- - Is wakker - -

je kan beter 3 maanden aanhouden, dat is namelijk de "gegarandeerde houdbaarheid :)" van de blokjes, en sommige mernsen sparen heeel lang voor hun persoonlijke megafush.

Ik heb een lijstje gemaakt met alle leden (314) die sinds 1 maart niet meer geflushed hebben.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Mij vind dat Marc H's emailadres er in moet staan voor zijn inzet aan de stats

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Caesar: ik denk dat we marc al bedankt hebben met die 230.000 blokjes.

Niet dat ik het marc niet gun, maar we kunnen niet bezig blijven :P

Greetinx [eNeRGy]

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Foei Itsme!
Dat was niet de originele msg. Ik kan het weten want ik heb hem (voor een groot deel) zelf geschreven, en in die msg stond toch echt dat we op plaats 18 stonden!

:)

Verder vind ik ook dat dat ding toch eens de deur uit moet.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Milenco
Harry: Dat kan niet, omdat er een beveiliging opzit daar, dat je max maar 8 e-mails op 1 e-mail mag laten retirenen. En dat heeft nog geen nut, want dan heeft 1 persoon heel veel blocks, maar wat heeft dat voor zin? Ze blijven toch bij de DPC, dus dat maakt niets uit.

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Hallo allemaal,

Ik kan weer ff op het net, zal niet lang duren echter. Even een paar koetjes installeren en internet installeren op een PCtje.

Ondertussen: Iedereen weer bedankt voor het meehelpen!

In overleg met Femme kan er gekeken worden naar de mail-adressen, misschien is twee beter dan een, maar ik ga daar niet over, dus Femme, zeg het maar.

Marc ik ga maar met je mee dan, 3 maanden wordt het (als jij die lijst toch al af hebt ;) )

Mo-Bees, kerel. Jah, kijk in de gaten houden is één ding, het moet wel eerst nog ff gebeuren, maar dat had je zelf ook nog wel door denk'. ;)

Plezier, en "keep up the good work"

Bericht hierboven

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
[eNeRGy]
dan doen we femme's mailadres maar

• Milenco
Dat zou helemaal te gek zijn als dat zou kunnen, áls dat zou kunnen. Maar het kan niet. Ze hebben bij D.net een beveiliging dat je max 8 emais op 1 email kan retirenen. Misschien als Femme (als hoofd van DPC) een mailtje naar D.net stuurt om toestemming te vragen dat ze die block bij zijn email eraf halen, dan zou het wel cool zijn.
Maar anders zou het niet kunnen....

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik wil helemaal niet lullig doen ofzo, maar eigenlijk was het idee niet om iedereen op het adres van Femme te laten retire-en.

Misschien is het namelijk wel slimmer om als retire-adres zoiets als dit te gebruiken:
ritereddpc1@tweakers.net
Dan kunnen we als naam nog altijd het volgende opgeven: Retired DPC members.

Verder was dit volgens mij allemaal begonnen om de lijst wat op te schonen en om de mensen die ooit hebben meegedaan weer mee te laten doen. Zo hebben we dus minder leden (jah, lijkt kut, maar hier komtie: ) en MEER, meer, meer blokjes!!!

Ik weet niet of Marc hier nog wel eens langskomt, maareuh ik wil wel eens weten hoe het er nu mee staat... Op ICQ zie ik je nooit en Femme ook niet, dus misschien ff hier antwoord?

Groet, Itsme!

P.S. Adframe hangt, ik mis mijn stats!

Bericht hierboven

Verwijderd

Waarschijnlijk is 1 van die e-mail adressen die niet meer gebruikt worden van mij. Ik flusj nu naamelijk (net als de rest van de clan members die meedoen) onder het e-mail adres van de clan. maar kan ik ook op de 1 of andere manier mijn pude blokjes overzetten op een ander e-mail adres???
sow ja hoe?

{V}@zz31
Teis

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

TeisN,

Je kunt naar de distributed.net site gaan, daar staat onderaan de stats-page van het e-mail adres "retire". Klik hierop en volg de aanwijzingen. (Als ik me niet vergis staat het idd daar, maar als ik er naast zit, moet je maar ff mailen, kijk ik ff voor je OK?)

Je krijgt het mailtje trouwens toch wel, de lijst is al af en die wordt niet meer gewijzigd denk ik.

Bericht hierboven

Pagina: 1