Mijn broertje heeft zich twee weken geleden een nieuwe pc gekocht. Zo'n kant en klaar ding met een Geforce 4 MX 460 en een Sony 15" Flatscreen monitor.
In eerste instantie niks mis mee. Ik ben nogal een fan van Delta Force, dus dat ging eens ff testen op die PC. Liep gewoon goed.
Paar dagen later, weer ff gamen, niks veranderd aan de drivers ofzo en ineens krijg ik superwazig beeld in de game. Allemaal strepen en blokken die er niet horen. Echt onspeelbaar gewoon.
Dus ik dacht dat zal wel aan die Flatscreenmonitor liggen, omdat die wel vaker problemen geven met gamen enzo. Echter, als ik een screenshot maak in de game en vervolgens deze screenshot bekijk is ie gewoon keihard ook zo blokkerig en gestreept. Het kan naar mijn gevoel dus niet aan de Flatscreen liggen.
Heb ook maar eens MOHAA geprobeerd en daar dus precies hetzelfde probleem bij.
Hier de screenshot die ik gemaakt heb in Delta Force.

Videokaartdrivers zijn NVidia Detonator 41.09
DirectX 9.0
Iemand een idee wat dit kan zijn?
In eerste instantie niks mis mee. Ik ben nogal een fan van Delta Force, dus dat ging eens ff testen op die PC. Liep gewoon goed.
Paar dagen later, weer ff gamen, niks veranderd aan de drivers ofzo en ineens krijg ik superwazig beeld in de game. Allemaal strepen en blokken die er niet horen. Echt onspeelbaar gewoon.
Dus ik dacht dat zal wel aan die Flatscreenmonitor liggen, omdat die wel vaker problemen geven met gamen enzo. Echter, als ik een screenshot maak in de game en vervolgens deze screenshot bekijk is ie gewoon keihard ook zo blokkerig en gestreept. Het kan naar mijn gevoel dus niet aan de Flatscreen liggen.
Heb ook maar eens MOHAA geprobeerd en daar dus precies hetzelfde probleem bij.
Hier de screenshot die ik gemaakt heb in Delta Force.

Videokaartdrivers zijn NVidia Detonator 41.09
DirectX 9.0
Iemand een idee wat dit kan zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door GoodspeeD op 20-01-2003 00:20 ]