Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
de G3 is in sommige belangrijke punten net iets beter dan de G2, dus kun je beter deze camera moeten nemen wanneer je voldoende budget hebt...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
lens van de Casio is hetzelfde als de G2 lens..Arfman schreef op 20 January 2003 @ 13:37:
Mja .. beide hebben zo hun voor- en nadelen. Canon camera's (de G serie) hebben een kantelbaar LCD schermpje, dat kan erg handig zijn. Verder doen de camera's elkaar niet zoveel, omdat (volgens mij) de lens en CCD van de Casio 5700 dezelfde zijn als bij de Canon G3. Lens weet ik zeker (dat staat erop), CCD weet ik echter niet zeker.
de G3 gebruikt een iets bredere en lichtgevoeliger 4x zoom lens...
ook zijn de CCD's van de Casio en de G2/G3 natuurlijk niet hetzelfde (5mp t.o.v. 4mp)
de CCD van Casio levert duidelijk meer ruis dan die van de G2 (en G3), komt voornamelijk doordat het een 5mp CCD is...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Zeker een fijn ding. Ik heb hem sinds vorige week woensdag.Erw schreef op 19 januari 2003 @ 23:49:
Olympus C-5050 is ook weer een camera die er leuk uit ziet kwa specs
Mijn pics kun je in mijn signature vinden
Verwijderd
- batterijverbruik gaat omhoog
- gevoelig voor schokken en stoten
Ik heb er even over gedacht maar ben toch voor CF kaarten gegaan.
Verwijderd
Microdrives gaan ook en verder ook xD kaarten en SmartMedia kaarten. Mogelijkheden genoeg dus
Hoelang doe je nou met de batterijen?Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:34:
Microdrives zijn lekker groot (1GB) MAAR:
- batterijverbruik gaat omhoog
- gevoelig voor schokken en stoten
Ik heb er even over gedacht maar ben toch voor CF kaarten gegaan.
p.s. heb je MSN?
Verwijderd
Batterijen hangt af van hoe zwaar je ze neemt... maar de NiMH 2000 batterijen die ik heb houden het in ieder geval flink lang uit.... uren!