Toon posts:

[Lite-On 12101B]Branden stopt ineens?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jow, heb hier WinXP Pro + Nero 5.5.10.0 en de nieuwste firmware van Lite-On gedownload, maar sinds kort blijft het branden gewoon ineens steken.

Op een onbepaald moment loopt het percentage gewoon niet meer verder, is de buffer wel gevuld, maar brand het brandlampje op de brander niet meer rood.

De timer loopt wel door, maar hij gaat niet meer verder. Als je bijvoorbeeld een audio-cd brand, dan geeft nero gewoon aan dat alle nr's erop staan, maar als je hem in een cd-speler doet, dan speelt hij niet verder dan waar hij ook gekomen is met branden (bijv. t/m nr. 6).

Wat valt er hier nog aan te doen. De garantie van een jaar is verlopen :(

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:48

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

misschien stomme vraag.....ik had dit laatst net zo....bleek aan de cd`s BASF-EMTEC te liggen....heb je al een ander pak cd`s geprobeerd?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op 19 January 2003 @ 23:18:
misschien stomme vraag.....ik had dit laatst net zo....bleek aan de cd`s BASF-EMTEC te liggen....heb je al een ander pak cd`s geprobeerd?
Ah dat kan idd, zal ff ander merk proberen :)

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Wel raar dan dat het aan die CD's ligt. Ik heb diezelfde Lite-on brander. Ook winXP en ik gebruik ook Nero en ik heb er nog nooit last van gehad.

En lag het aan de CD's :?

edit:
24102B heb ik :Z

[ Voor 18% gewijzigd door Rambo op 20-01-2003 01:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het lag niet aan de cd-r's... me pa heeft andere geprobeerd en d8 ook nog even het probleem opgelost te hebben door de WinXP brandsoftware te verwijderen, maar dit alles heeft het probleem nog steeds niet opgelost.

Ik geloof dat de brander ouder dan een jaar is. De winkelgarantie is dan dus verlopen. Heeft contact met Lite-On dan nog zin, want ik heb dat ding echt niet excessief gebruikt ofzo ?

Verwijderd

Ja inderdaad dat heeft nog zin!
Ik had een maxtor hdd, de winkel gaf geen garantie meer en we hebben hem naar de firma die maxtor hdd produceren opgestuurd,we hebben nu zelfs een nieuwere voor het ongemak teruggekregen! :)

Verwijderd

offtopic:
Een LITE-ON12101B ? Mmmm, ik ben ook in het bezit van deze maar ik heb momenteel te kampen met een ander probleem. Nl als ik mijn computer aanzet gaat de drive open-dicht-open-dicht-open.... tot ik em weer dicht doe en dan gaat ie weer open!????? Vaag verhaal, vooral omdat hij dat al vanaf het moment van aanzetten doet. Ik bedoel maar..... LITE-ON! :?

Heb je al een ander merk CD-R(W) geprobeerd? Ik heb wel vaker van deze klacht gehoord..... dat bleek ook aan de CD-R(W) te liggen. :+

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Heb je na het updaten van je firmware nero opnieuw geinstalleerd?

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 20:16:
offtopic:
Een LITE-ON12101B ? Mmmm, ik ben ook in het bezit van deze maar ik heb momenteel te kampen met een ander probleem. Nl als ik mijn computer aanzet gaat de drive open-dicht-open-dicht-open.... tot ik em weer dicht doe en dan gaat ie weer open!????? Vaag verhaal, vooral omdat hij dat al vanaf het moment van aanzetten doet. Ik bedoel maar..... LITE-ON! :?

Heb je al een ander merk CD-R(W) geprobeerd? Ik heb wel vaker van deze klacht gehoord..... dat bleek ook aan de CD-R(W) te liggen. :+
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 13:13:
Het lag niet aan de cd-r's... me pa heeft andere geprobeerd en d8 ook nog even het probleem opgelost te hebben door de WinXP brandsoftware te verwijderen, maar dit alles heeft het probleem nog steeds niet opgelost.
Evil M@V schreef op 31 januari 2003 @ 00:52:
Heb je na het updaten van je firmware nero opnieuw geinstalleerd?
Dat zal ik nog doen. Ik heb geloof ik eerst Nero nieuwste versie opnieuw geinstalleerd en daarna pas nieuwe firmware

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 01:16 ]

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-03 22:55
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 20:16:
offtopic:
offtopic:
Kan zijn dat je een virus hebt op je pc...

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
:X

[ Voor 100% gewijzigd door YouKnow op 31-01-2003 17:08 . Reden: onjuiste info ]

• Hi-Sintar
YouKnow schreef op 31 januari 2003 @ 13:40:
Welke software staat bekend met problemen in XP?

Nero versies vóór 5.5.5.1

FAQ WOS :O :Z
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 23:16:
heb hier WinXP Pro + Nero 5.5.10.0 en de...
}:O

Verwijderd

Topicstarter
5.5.10.0 is niet voor 5.5.5.1

Zie http://www.nero.com/en/index.html#download, 5.5.10.0 is de nieuwste versie :Z

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 17:10 ]

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 17:06:
5.5.10.0 is niet voor 5.5.5.1

Zie http://www.nero.com/en/index.html#download, 5.5.10.0 is de nieuwste versie :Z
Dat zeg ik... :Y)

Back ontopic please :)

Verwijderd

Oude/Nieuwe firmware erop?
Lensje schoongemaakt ? (vooral als je veel outtakefans hebt).
Pagina: 1