Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
http://www.bis.nl/index.asp
Deze zaak zag ik vaak adverteren in pc bladen. Die doen ook aan verhuur.
Deze zaak zag ik vaak adverteren in pc bladen. Die doen ook aan verhuur.
Verwijderd
ik ram dus "beamer huren" in bij google resultaat:
BEAMER nodig? - Koop of huur VOORDELIG bij BIS
Een beamer huren voor uw presentatie? ga dan naar LP
A-merk LAPTOP en/of BEAMER huren? Dat kan bij WGT Verhuur ...
neem denk ik gewoon nog even contact op met een van de bovenstaande bedrijven, en ik denk dat die je wel het beste kunnen adviseren.
hun weten dan precies welke beamer aan jouw eisen zal voldoen !
suc6
BEAMER nodig? - Koop of huur VOORDELIG bij BIS
Een beamer huren voor uw presentatie? ga dan naar LP
A-merk LAPTOP en/of BEAMER huren? Dat kan bij WGT Verhuur ...
neem denk ik gewoon nog even contact op met een van de bovenstaande bedrijven, en ik denk dat die je wel het beste kunnen adviseren.
hun weten dan precies welke beamer aan jouw eisen zal voldoen !
suc6
k thanx 4 the tip. zal hem doorgeven
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik denk wel dat je je een beetje in de grootte vergist. 10 met breed bij een 4:3 verhouding is dus 13,3 meter hoog. Heb je enig idee hoe hoog dat is? Dat is een huis van 4 verdiepingen. Voor 1000 man?
1000 klinkt wel als heel veel, maar dat valt wel mee in de praktijk hoor.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Het is voor een internationaal toernooi (hockey). Zal ook redelijk hoog moeten komen, zodat iedereen die op het veld staat het kan zien...en da's denk ik een heel hockeyveld vol mensen...dus ik kom wel over de 1000 man heen.Boss schreef op 20 January 2003 @ 10:01:
Ik denk wel dat je je een beetje in de grootte vergist. 10 met breed bij een 4:3 verhouding is dus 13,3 meter hoog. Heb je enig idee hoe hoog dat is? Dat is een huis van 4 verdiepingen. Voor 1000 man?
Overigens maak je zelf een rekenfout...die 4:3 verhouding is breedte x hoogte, niet andersom.
Maar desalwelteplus bedankt voor je reactie. Ik zeg al; het is niet voor mezelf maar voor een vriend van mij
Verwijderd
ehm, boss, is die verhouding niet andersom? een scherm is meestal breder dan hoog toch?? dus zou 10/4*3 = 7.5 meter hoog worden... is nog wel erg hoog, dus zou een kleiner scherm zoeken
Verwijderd
gouden gids staan genoeg bedrijven..... www.detelefoongids.com bedrijven gedeelte audio-/visueel
Pagina: 1