• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Ik heb een Nokia 6310 en zou deze graag willen aansluiten op mijn PC.

Ik heb hier een kabel voor gevonden ( adapterkabel DLR-3P ) met een seriele aansluiting.

Ik heb 2 seriele porten vrij, dat wil zeggen er zit geen stekker in.
In mijn PC configuratie kom ik de porten COM 1 en COM 2 tegen, die ik voor de communicatie zou kunnen gebruiken.

Na wat rommelen is onder "modems" Nokia 6310 (Cable) te vinden, maar ondanks dit krijg ik GEEN contact met mijn GSM.

Ik heb de speciale Nokia PC Suite geinstalleerd en die software geeft ook aan dat hij geen telefoon kan vinden op geen 1 COM port.....

????????? What tot do ? :?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Blijven proberen. Ik heb daar ook al heel veel last meegehad. De eene keer doet ie het wel en de andere keer weer niet. Ligt denk ik gewoon aan telefoon+kabeltje. Ligt zeker niet aan de pc. Is mijn idee.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 23:40
Welk OS?

In het geval van win2k: Service packs installen.

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
OS is Windows xp Prof (+ SP1 )
.....

:'( wie helpt?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Steeds de stekker van je gsm loskoppelen en weer connecten, dan vind hij hem uiteindelijk wel. Anders even de kabel openmaken, of er geen draadje loszit.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• _Richie_
  • Niet online
Bluetooth dongle anders kopen misschien? (€39 euro)

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
Ja van de optie ben ik op de hoogte, maar heb juist voor kabeltje gekozen......en nou zal het werken ook gvd .....maarja HOE ????

PS: De drivers die ik nodig zou moeten hebben volgens www.mobileplaza.nl zijn offline bij de Nokia site...iemand een mirror voor deze bestanden misschien?
Wie weet kom ik dan wel ergens.....
Pagina: 1